Gå til innhold

Dragning mot kvinner som er eldre enn meg

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Spørsmål til folket:

Jeg har siden tenårene alltid hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg. I tenårene husker jeg spesielt en episode som gjorde inntrykk. En kvinnelig lærer som da var omkring 40-45 tok av seg ullgenseren på en skoletur, under hadde hun en ettersittende ulltrøye. Der skuet jeg et par store bryster, og ikke minst husker jeg brystvortene som var veldig tydelige. Siden den gang har jeg alltid hatt en dragning mot kvinner som er eldre/modne. Det har så klart utjevnet seg med årene, men samboer er 50, jeg er 40. 

Flere menn som har det sånn? 

Anonymkode: c716d...891

• Liker 6
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Er jo ikke så rart når man er tenåring, men når du passerer 25 så er jo alle attraktive damer yngre enn deg så da blir det mer typ en fetisj.

Anonymkode: c83d1...d21

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo ikke så rart når man er tenåring, men når du passerer 25 så er jo alle attraktive damer yngre enn deg så da blir det mer typ en fetisj.

Tanken har selvfølgelig streifet meg, men har ikke samme seksuelle tenning på jevnaldrende. Aldri hatt. TS

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Attraktive damer synes ikke sånne som deg er attraktive, så du får nøye deg med å glo da vet du.

Anonymkode: 75388...a8d

• Liker 4
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Nei.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet du hva fetisj er, egentlig? 
TS har en preferanse/tenningsmønster, det er noe helt annet. 

Anonymkode: c4e19...770

AnonymBruker
Skrevet

Det er helt ekstremt hvor lite som skal til, for å tiltrekke yngre menn. 

Anonymkode: a1bbf...b57

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Lord-Drac skrev (Akkurat nå):

Hvem er du da? Alder? :) 

Femogførr 

Anonymkode: a1bbf...b57

AnonymBruker
Skrevet

Ja det er vanlig blabla typisk mommyissues 

Anonymkode: 60c9f...c3c

• Liker 4
Skrevet
Lord-Drac skrev (1 minutt siden):

Jeg virkelig elsker voksne damer, stor aldersforskjell tenner meg!

Har opplevd deilig sex med voksne, men jeg trenger mer. Og gjerne noe fast, seriøst useriøst :) 

Damer fra 40 og oppover er herlige.

Hilsen gutt 26 år

Takk skal du ha.  Sex blir aldri så bra som med moden dame/yngre mann. Og med yngre mener jeg 25+, ikke sprengkåte tenåringsgutter.

Kv  45 (strax 46)

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for kontaktannonse og svar til dette. Elaine Marley, mod.

AnonymBruker
Skrevet

Mommyissues. 

Anonymkode: c5b98...d71

AnonymBruker
Skrevet

Du har ikke en dragning mot eldre kvinner. Du har en dragning mot eldre kropper som tilhører kvinner. Du tiltrekkes ikke kvinnen, men kroppsdelene/kroppene deres. Ren objektivisering. 

Jeg ville reflektert innover om hvorfor, for nei, dette er hverken normalt eller sunt. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Ut fra egen erfaring av  antall yngre menn som tar kontakt på cupido og lignende og forteller om sine fantasier, så ja, det finnes en god del yngre menn som tenner på godt eldre kvinner. Så du er ikke rar eller alene om det! :) (selv om det sikkert er mer vanlig å tenne på jevnaldrende eller yngre)

K50+

Anonymkode: abebe...75b

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Spørsmål til folket:

Jeg har siden tenårene alltid hatt en dragning mot kvinner som er eldre enn meg. I tenårene husker jeg spesielt en episode som gjorde inntrykk. En kvinnelig lærer som da var omkring 40-45 tok av seg ullgenseren på en skoletur, under hadde hun en ettersittende ulltrøye. Der skuet jeg et par store bryster, og ikke minst husker jeg brystvortene som var veldig tydelige. Siden den gang har jeg alltid hatt en dragning mot kvinner som er eldre/modne. Det har så klart utjevnet seg med årene, men samboer er 50, jeg er 40. 

Godt og se på kg får vi litt modne kvinner hele tiden trøkt i fjeset at ingen yngre mann vil ha forhold med litt eldre kvinne. Du er jo beviset på det motsatte. Tusen takk. Positivt. 

Anonymkode: 7fea0...2c6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Man liker dem man liker, fetisj eller ikke. Men når TS sier at han har en samboer som er 10 år eldre så tenker jeg det er mer enn en tefisj, og 10 år er virkelig ikke så mye heller. 

Anonymkode: 18f54...f38

AnonymBruker
Skrevet
Lord-Drac skrev (1 time siden):

Fin alder på deg da :) 

Haha, takk, ja det synes jeg også! Godt fornøyd med alderen min, der synes jeg at jeg har gjort det bra 😄

Anonymkode: abebe...75b

Skrevet
AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Du har ikke en dragning mot eldre kvinner. Du har en dragning mot eldre kropper som tilhører kvinner. Du tiltrekkes ikke kvinnen, men kroppsdelene/kroppene deres. Ren objektivisering. 

Jeg ville reflektert innover om hvorfor, for nei, dette er hverken normalt eller sunt. 

Tullpreik !

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Spørsmål til folket:

Jeg har også en tilsvarende erfaring. Fra tenårene har jeg alltid sett opp til en av mine tanter. Hun er ca. 40 år eldre enn meg, men er en flott og sporty dame som av en eller annen merkelig grunn ikke er gift. Hun har i alle år vært mye sammen med mine foreldre og dermed også med meg da jeg bodde hjemme, og hun ble et slags "idol" for meg. Jeg tror ikke hun noen gang har oppdaget eller forstått at hun betyr noe for mine seksuelle fantasier.

Anonymkode: 855dd...fba

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...