AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Del Skrevet 1. januar 2022 Legger ikke ut bilde, da det henger i stua til besteforeldre. De vil dele noen klenodier og jeg fikk velge dette da jeg synes fargene var flotte. Det er signert Astrup, det er maleri og var gave til min bestefar på 18-årsdagen i 1947. Formatet er vel ca 40x70 cm uten at jeg har målt det. Bestefar vet ikke om det er kopi eller ekte, men trekker på skuldrene og sier at det er sikkert kopi. Motivet har med Jølstravatnet, som var et kjært motiv som jeg vet det ble malt mange motiv av. Min mor mener at en original hadde hengt på museet. Men er det sikkert? Kan det være en original, og finnes triks for å se dette uten å levere det til ekspert? Anonymkode: 6a1a9...121 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Balian d'Ibelin Skrevet 1. januar 2022 #2 Del Skrevet 1. januar 2022 Vel Nikolai Astrup døde i 1928 så alle maleriene hans var før 1947. Vil tippe de kan finne ut om det er ekte eller ikke på nasjonalgalleriet. Det er ingen her inne som kan vite om det er en kopi eller originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå