Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var på fest i går, og snakket selvfølgelig masse om han jeg liker. Vi har flørtet ganske lenge og jeg liker han bare bedre og bedre. Men greia her er at noen av de andre klarte å overtale meg til å sende han en sms og spørre hva statusen vår er... Tror dere jeg har skremt han bort nå?

Hører også med til historien at han ikke har gitt lyd fra seg enda :tristbla:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spurt hva statusen er? Spurte du sånn? Nå kommer det veldig an på hvordan han er, men det spørsmålet kan kanskje skremme litt. Blir veldig direkte. Tror kanskje det hadde vært lurere å spørre om han ville bli med på noe sammen med deg for å se om han er interessert eller ikke. ;)

Men nå er det gjort og det er bare å vente og se.. Sånn sms-styr kan være ganske slitsomt. "hvorfor svarer han ikke? hva mente han med det?" Bakdelen med sms er at man ikke får med tonefall og ting kan tolkes i alle retninger. Spes hvis man er jente og tolknings-desperado :roll: Dette sier jeg av erfaring.. :roll:

Skrevet

Enig med forrige "taler" - det kommer alltids an på hvordan ordlyden var i sms-en din. Men de fleste av oss har vært fulle og dumme en gang og du kan alltids sende en ny sms der du antyder at du var litt på druen i natt og tror du har sendt ham en dum sms... eller sørge for å treffe ham snarest mulig og fortelle hva som skjedde. Det skader ikke å være ærlig - om han ikke tåler såpass er han uansett ikke noe for deg ;)

Skrevet

Trådstarter her..

Takk for svar :)

Det ordnet seg da, han skjønte at jeg var i farta for å si det sånn... Men tror det virket som jeg kjenner han fårligere enn det som er realiteten. Han var på besøk hos meg i en uke hvor vi begge koste oss skikkelig, oppførte oss som om vi var sammen. Han traff vennene mine og foreldrene mine. Før jeg sendte den mld ble jeg inv hjem til han, han bor fortsatt hos foreldrene sine, så var jo en grunn til at jeg sendte en så teit mld..

Men er jo utrolig dumt å skrive sånt i fylla da... :forvirret:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...