Chiyo Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 (endret) Jeg trenger tredje dose til jobb, men jeg blir spurt om jeg har forkjølelssesymptomer. Jeg har hatt sår hals og har testet negativt for korona. Jeg har litt grønt slim i halsen om morgningen når jeg våkner. Får jeg ikke time til vaksine da? Vi må jo gå med maske OG jeg har flere negative tester. 🤔 Jeg har ikke bestilt time enda. Endret 1. januar 2022 av Chiyo
Enda en tulling Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Man skal ikke vaksineres hvis man har en aktiv infeksjon, dette gjelder alle vaksiner og handler om at immunforsvaret allerede er opptatt med å bekjempe en infeksjon, ikke hvorvidt man kan smitte vaksinasjonspersonalet. Hvorfor man da må gå med munnbind ved vaksinering er meg en gåte, for hvis de faktisk mistenker at vaksinemottakeren har en infeksjon burde jo vaksineringen utsettes. 2
Eli_s Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Jeg var lett forkjølet da jeg tok 3. dose. Jeg ville tatt vaksinen, så slipper du karantene om du blir nærkontakt.
zemer Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Ikke noe som heter må ha. Men, nei skal ikke ta vaksinen før du er frisk. 5
gjest:) Skrevet 2. januar 2022 #5 Skrevet 2. januar 2022 9 hours ago, Chiyo said: Jeg trenger tredje dose til jobb, men jeg blir spurt om jeg har forkjølelssesymptomer. Jeg har hatt sår hals og har testet negativt for korona. Jeg har litt grønt slim i halsen om morgningen når jeg våkner. Får jeg ikke time til vaksine da? Vi må jo gå med maske OG jeg har flere negative tester. 🤔 Jeg har ikke bestilt time enda. Kan du ikke ringe vaksinesenteret og spørre? Er neppe noe problem å vaksinere seg med litt restsymptomer.
Chiyo Skrevet 2. januar 2022 Forfatter #6 Skrevet 2. januar 2022 Enda en tulling skrev (22 timer siden): Hvorfor man da må gå med munnbind ved vaksinering er meg en gåte, for hvis de faktisk mistenker at vaksinemottakeren har en infeksjon burde jo vaksineringen utsettes. Men det kan de ikke vite. Man har ikke en måte man kan kontrollere at alle som kommer for å ta vaksine ikke har korona. 1
Anbefalte innlegg