Gjest Violetta Skrevet 16. oktober 2005 #1 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg bekymrer meg ikke over utroskap. Jeg slipper å krangle om hvem som skal gjøre husarbeidet. Jeg slipper å krangle om penger. Jeg slipper å krangle om barneoppdragelse. Jeg har all makt over fjernkontrollen(e). Ingen vet akkurat hvordan jeg ser ut om morgenen. Ingen vekker meg med snorking. Om jeg føler for å flørte med noen, bare gjør jeg det. Jeg kan skravle i telefonen i timevis om jeg vil. Jeg bestemmer selv når og hvordan jeg skal gjøre husarbeid. Så hvorfor i alle dager savner jeg sånn å ha en mann? :klø: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mrs. K Skrevet 16. oktober 2005 #2 Del Skrevet 16. oktober 2005 Sex? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 16. oktober 2005 #3 Del Skrevet 16. oktober 2005 Sex? ← Ja, men vil ikke ha bare en elsker heller da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 16. oktober 2005 #4 Del Skrevet 16. oktober 2005 * Savner noen å dele hverdagen med. * Savner noen å komme hjem til etter å ha vært på reise. * Savner noen å våkne inntil og spise søndagsfrokost med. * Savner noen som synes jeg er verdens beste uansett hvordan jeg ser ut. * Savner noen å jobbe i hagen sammen med eller gå søndagsturen sammen med. * Savner noen å slåss om fjernkontrollen med på en lørdagskveld. * Savner noen å kjøpe akkurat den helt riktige julegaven til. * Savner noen som er der for meg og forsikrer meg om at jeg har helt rett og "alle andre" er dumme, når jeg har hatt en stri dag på jobben. Derfor kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 16. oktober 2005 #5 Del Skrevet 16. oktober 2005 Cata - nå skal ikke du kommer her og ødelegge når jeg har funnet ut at det er flere fordeler med å være singel enn å være sammen med noen. Ok da, du har kanskje rett. Kanskje. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Usikker Skrevet 16. oktober 2005 #6 Del Skrevet 16. oktober 2005 * Savner noen å dele hverdagen med. * Savner noen å komme hjem til etter å ha vært på reise. * Savner noen å våkne inntil og spise søndagsfrokost med. * Savner noen som synes jeg er verdens beste uansett hvordan jeg ser ut. * Savner noen å jobbe i hagen sammen med eller gå søndagsturen sammen med. * Savner noen å slåss om fjernkontrollen med på en lørdagskveld. * Savner noen å kjøpe akkurat den helt riktige julegaven til. * Savner noen som er der for meg og forsikrer meg om at jeg har helt rett og "alle andre" er dumme, når jeg har hatt en stri dag på jobben. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 16. oktober 2005 #7 Del Skrevet 16. oktober 2005 alle har vel et ønske om å bli elsket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wonderwoman Skrevet 17. oktober 2005 #8 Del Skrevet 17. oktober 2005 Blæh. Denne tråden utviklet seg i feil retning Jeg vil også ha noen Ja, ikke hvem som helst da... Er vel det som er litt av problemet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HC:o) Skrevet 17. oktober 2005 #9 Del Skrevet 17. oktober 2005 Har kommet til den konklusjonen at: You don't find a person that's perfect, you love a person perfectly... Må bare finne mr.R først...*s* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. oktober 2005 #10 Del Skrevet 17. oktober 2005 Jeg har da heller aldri bedt om noen som er perfekt, vil som tidligere sagt bare ha en helt normal fyr som kan være glad i meg og som jeg kan være glad i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cata Skrevet 17. oktober 2005 #11 Del Skrevet 17. oktober 2005 Blæh. Denne tråden utviklet seg i feil retning Jeg vil også ha noen Ja, ikke hvem som helst da... Er vel det som er litt av problemet. ← Unnskyld....det var visst jeg som sporet av tråden. *tusler stille ut med blikket beskjemmet rettet mot gulvet* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
greikar Skrevet 17. oktober 2005 #12 Del Skrevet 17. oktober 2005 * Savner noen å dele hverdagen med. * Savner noen å komme hjem til etter å ha vært på reise. * Savner noen å våkne inntil og spise søndagsfrokost med. * Savner noen som synes jeg er verdens beste uansett hvordan jeg ser ut. * Savner noen å jobbe i hagen sammen med eller gå søndagsturen sammen med. * Savner noen å slåss om fjernkontrollen med på en lørdagskveld. * Savner noen å kjøpe akkurat den helt riktige julegaven til. * Savner noen som er der for meg og forsikrer meg om at jeg har helt rett og "alle andre" er dumme, når jeg har hatt en stri dag på jobben. Derfor kanskje? ← Skriver under på denne.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mummi på jobb Skrevet 17. oktober 2005 #13 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja jeg kan også skrive under på den, men var ikke hensikten å få et positivt fokus på det å være singel? Får ikke meg til å føle meg særlig mye mer happy det der i alle fall Men jeg er redd jeg ikke kan bidra til det positive fokuset selv heller akkurat i dag. Kanskje en annen dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. oktober 2005 #14 Del Skrevet 17. oktober 2005 Ja jeg kan også skrive under på den, men var ikke hensikten å få et positivt fokus på det å være singel? Får ikke meg til å føle meg særlig mye mer happy det der i alle fall Men jeg er redd jeg ikke kan bidra til det positive fokuset selv heller akkurat i dag. Kanskje en annen dag ← Det var jo det som var meningen. Men jeg slapp liksom opp for luft etter noen av innleggene her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mummi på jobb Skrevet 17. oktober 2005 #15 Del Skrevet 17. oktober 2005 Men jeg synes det var et hederlig forsøk Violetta Vi får komme sterkere tilbake! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. oktober 2005 #16 Del Skrevet 17. oktober 2005 Men jeg synes det var et hederlig forsøk Violetta Vi får komme sterkere tilbake! ← Ja vi kan jo ikke gi oss akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
greikar Skrevet 17. oktober 2005 #17 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vel,,det er vel sånn at noen ganger er det ålreit..og andre ganger savner man noen.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Violetta Skrevet 17. oktober 2005 #18 Del Skrevet 17. oktober 2005 Vel,,det er vel sånn at noen ganger er det ålreit..og andre ganger savner man noen.. ← Ja det er faktisk akkurat sånn det er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest singel, enn så lenge Skrevet 19. oktober 2005 #19 Del Skrevet 19. oktober 2005 Alle situasjoner har fordeler og ulemper. Jeg foretrekker å være i forhold, men forsøker å nyte det som er bra ved å være singel, så lenge det varer... Tenk da...hver dag er en ny mulighet til å møte en person som får hjertet til å slå litt fortere og som kanskje kan være "den rette". Ikke føle på desperasjonen..føl på spenningen! Det er gylden mulighet til å gjøre det beste ut av deg selv i singelperiodene...og fordi det er ingen andre du må please kan du fokusere på hva DU synes er dine beste sider og kvaliteter...og slik tiltrekke deg menn som synes det samme... Vær bevisst "fritiden" du har som singel. (dvs den tiden du ellers ville brukt på kjæresten) Det er lett å glemme å sette pris på det vi har, og altfor mange lar være hente ut mulighetene som ligger i en hver situasjon. Du er f.eks fri til å hente ut det beste i deg selv, og kan teste dine egne grenser og drømmer uten at det går ut over noen som er glad i deg.. Bygg opp selvtillit, plei kroppen din, lær deg noe nytt, finn deg hobbyer som får deg oppglødd og la deg oppsluke av det som betyr noe for DEG. Det er utrolig attraktivt å ha et godt og sunt selvbilde....og det er umulig å late som om du har det, da "liksomselvtillit" som skjuler usikkerhet 9 av 10 ganger fremstår som arroganse, selvopptatthet, overkjørende oppførsel, mangel på empati, egoisme, hovmodighet...etc etc.. Alternativet til et godt selvbilde er jo bedrøvelig å tenke på...f.eks er det lett å bli selvdestruktiv, utvikle offermentalitet, være overdrevent avhengig av bekreftelser, å være sutrete og ikke minst bli oppslukt av egen ensomhet og bli besatt av ideen om at ingen noen gang kan elske noe så pateteisk og utilstrekkelig som det du er.. *hylekor* Du kan like fullt tiltrekke deg partner med et sviktende selvbilde..men ikke sjelden fører det til en selvoppfyllende profeti...som ender i ny nedtur. Dit vil du ikke. Så bruk singeltiden til å bli kjent med deg selv og hva DU liker...skap integritet og finn roen med deg selv...gjør ting som gjør deg glad, og del din glede med andre..og plutselig treffer du en som er glad i deg for den du er..og så blir alt bare toppers! (om ikke perfekt..så føles det iallefall deeeilig når det først klaffer.. ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snabelsnuppa Skrevet 19. oktober 2005 #20 Del Skrevet 19. oktober 2005 Alle situasjoner har fordeler og ulemper. Jeg foretrekker å være i forhold, men forsøker å nyte det som er bra ved å være singel, så lenge det varer... Tenk da...hver dag er en ny mulighet til å møte en person som får hjertet til å slå litt fortere og som kanskje kan være "den rette". Ikke føle på desperasjonen..føl på spenningen! Det er gylden mulighet til å gjøre det beste ut av deg selv i singelperiodene...og fordi det er ingen andre du må please kan du fokusere på hva DU synes er dine beste sider og kvaliteter...og slik tiltrekke deg menn som synes det samme... Vær bevisst "fritiden" du har som singel. (dvs den tiden du ellers ville brukt på kjæresten) Det er lett å glemme å sette pris på det vi har, og altfor mange lar være hente ut mulighetene som ligger i en hver situasjon. Du er f.eks fri til å hente ut det beste i deg selv, og kan teste dine egne grenser og drømmer uten at det går ut over noen som er glad i deg.. Bygg opp selvtillit, plei kroppen din, lær deg noe nytt, finn deg hobbyer som får deg oppglødd og la deg oppsluke av det som betyr noe for DEG. Det er utrolig attraktivt å ha et godt og sunt selvbilde....og det er umulig å late som om du har det, da "liksomselvtillit" som skjuler usikkerhet 9 av 10 ganger fremstår som arroganse, selvopptatthet, overkjørende oppførsel, mangel på empati, egoisme, hovmodighet...etc etc.. Alternativet til et godt selvbilde er jo bedrøvelig å tenke på...f.eks er det lett å bli selvdestruktiv, utvikle offermentalitet, være overdrevent avhengig av bekreftelser, å være sutrete og ikke minst bli oppslukt av egen ensomhet og bli besatt av ideen om at ingen noen gang kan elske noe så pateteisk og utilstrekkelig som det du er.. *hylekor* Du kan like fullt tiltrekke deg partner med et sviktende selvbilde..men ikke sjelden fører det til en selvoppfyllende profeti...som ender i ny nedtur. Dit vil du ikke. Så bruk singeltiden til å bli kjent med deg selv og hva DU liker...skap integritet og finn roen med deg selv...gjør ting som gjør deg glad, og del din glede med andre..og plutselig treffer du en som er glad i deg for den du er..og så blir alt bare toppers! (om ikke perfekt..så føles det iallefall deeeilig når det først klaffer.. ) ← Bra skrevet! Gjorde positive ting med humøret mitt akkurat nå - takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå