Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei. Har en liten tulle på snart 4 mnd som har de siste ukene hylgrenet når hun skal hvile/sove og ved hver oppvåkning. Begynner å lure på om noe er galt/plager henne? Har tidligere vært plagt med luft pga stramt tungebånd, men etter vellykket klipp, er det så og si borte.. Må si at hun ellers er en VELDIG glad baby, sjelden gråt, forutenom det jeg har beskrevet over..

Noen som har vært borti lignende? Eller som har råd til en frustrert førstegangsmamma? Alle råd tas imot med stor takk! 

Anonymkode: 02436...9d0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er babyen sånn hele tiden eller er det noe nytt? 
Hvis det er nytt så kan det være pga utviklingstrinn eller 4month sleep regression 

• Liker 1
Skrevet (endret)

4 month sleep regression

Endret av Tina Selvik
  • Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Min var sånn fra ca 2 mnd til 6-7 mnd. Var strålende blid og fornøyd når han var våken, sutrer eller gråt omtrent aldri. Men hylgeåt seg i søvn til hver eneste lur. Man så tydelig at han reagerte med sinne/frykt på selve følelsen av å sovne.

Hvis vi bysset eller hadde han i bæresele varte gråten i kanskje fem min, i vogn i bevegelse tok det 10-15 min med hyling før han sovnet. Sov godt og lenge når han først sov.

Det var skikkelig fælt å "tvinge" han til å sove flere ganger hver dag, men han vokste det av seg til slutt.

Anonymkode: 06d51...330

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Min var sånn fra ca 2 mnd til 6-7 mnd. Var strålende blid og fornøyd når han var våken, sutrer eller gråt omtrent aldri. Men hylgeåt seg i søvn til hver eneste lur. Man så tydelig at han reagerte med sinne/frykt på selve følelsen av å sovne.

Hvis vi bysset eller hadde han i bæresele varte gråten i kanskje fem min, i vogn i bevegelse tok det 10-15 min med hyling før han sovnet. Sov godt og lenge når han først sov.

Det var skikkelig fælt å "tvinge" han til å sove flere ganger hver dag, men han vokste det av seg til slutt.

Anonymkode: 06d51...330

Kan tenke meg at det ikke var noe kjekt nei.. Men var det noe dere gjorde som du følte fungerte bedre enn andre ting? Føler jeg har prøvd alt, og at ingenting hjelper noe særlig.. 

Får håpe at det rett og slett bare er "frykt" for å sovne og at hen vil vokse det av seg🤞🏻

Anonymkode: 02436...9d0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...