Gjest Primula Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Hvor får jeg tak i parkdress uten fòr? Har vært på flere barne- og sportsbutikker nå, og det eneste de har er tykke vinterdresser eller dresser hvor foret kan taes ut. Jeg kjøpte en reima vinterdress i fjor vinter og den er passelig enda, så jeg vil ikke kjøpe en ny dress med fòr, men er ute etter en tynn parkdress. ER det noen nettsteder hvor man kan bestille gode dresser?
Gjest Gjest Skrevet 16. oktober 2005 #2 Skrevet 16. oktober 2005 Ikke lett å få tak i det.Jeg bestillte fra Sparkjøp, den var riktignok med avtagbart for... Har spurt i diverse butikker, men de sier at de ikke får sånne før til våren....
Ottine Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 Gjett om jeg hadde samme problem!! Og det endte med å kjøpe parkdress med avtagbart fòr... Skjønner ikke at det skal være så vanskelig å få tak i dress uten fòr!
Gjest Primula Skrevet 16. oktober 2005 #5 Skrevet 16. oktober 2005 Godt det ikke er bare her da... Men syens jo det er rart at det er så vanskelig å oppdrive. Må vel kjøpe vinterdress med løst for neste gang da, så kan den brukes høst og vår også. jeg tok en telefon til søskenbarnet mitt jeg. De har ei jente på 6 år og vi har arvet litt klær av dem før. Å joda, de hadde en parkdress liggende, så vi får låne den.
monja Skrevet 16. oktober 2005 #6 Skrevet 16. oktober 2005 Hva med Exit da? De har iallefall høst/vårdresser som ikke er foret.
Fibonacci Skrevet 16. oktober 2005 #7 Skrevet 16. oktober 2005 Reimatec har også noen tynnere dresser uten fór. Vi kjøpte vår på babyshop i sommer, den er helt super!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå