Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har mistet pinsetten min, så må kjøpe ny. Noen som har noen å anbefale? Som gjør det lett og effektivt å plukke øyebryna. 

Jeg farger og former de ca en gang i mnd, så er bare for å fjerne småhår og eventuelt vedlikehold hvis jeg ikke har tid til å fikse dem. Pris er ikke så nøye, men norsk butikk er fint så jeg får den fort. 

Anonymkode: 4c7cf...d00

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En pinsett er en pinsett, liksom.

Anonymkode: 775d8...440

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

En pinsett er en pinsett, liksom.

Nei, det er jeg ikke enig i. Jeg har hatt noen forskjellige, og det er helt klart forskjell. Noen er kjempevanskelig å få tak med klypa, andre ligger dårlig i hånda pga størrelse, noen er smale, noen er brede. Fint du kan bruke hva som helst, men jeg merker forskjell og vil ha en god en 🙂

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, det er jeg ikke enig i. Jeg har hatt noen forskjellige, og det er helt klart forskjell. Noen er kjempevanskelig å få tak med klypa, andre ligger dårlig i hånda pga størrelse, noen er smale, noen er brede. Fint du kan bruke hva som helst, men jeg merker forskjell og vil ha en god en 🙂

De selger en god en på apotek, men vet dessverre ikke merket. Det er den beste jeg har hatt. 

Anonymkode: 6616e...ca1

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo bare å se på den før du kjøper den.

Får være måte på hvor mye man skal komplisere et pinsettkjøp.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er jo bare å se på den før du kjøper den.

Får være måte på hvor mye man skal komplisere et pinsettkjøp.

Men hvis du ikke har noe å foreslå, kan du ikke bare la vær å svare da? Hvorfor bryr det deg at jeg ønsker å få anbefalt en pinsett? 

Husker du hvilket apotek AB 4? 😊

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Men hvis du ikke har noe å foreslå, kan du ikke bare la vær å svare da? Hvorfor bryr det deg at jeg ønsker å få anbefalt en pinsett? 

Husker du hvilket apotek AB 4? 😊

Apotek 1

Anonymkode: 6616e...ca1

• Liker 2
Skrevet

Jeg bruker den fra LaTweez med lys på, synes den er super!

AnonymBruker
Skrevet

Tweezerman er best 😍

Anonymkode: 982a1...e52

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har kjøpt en trepakning på normal jeg er overraskende fornøyd med! Der er det tre forskjellige i en pakke. De er ganske små i størrelsen også, det liker jeg. 

Anonymkode: a05d6...06a

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har mistet pinsetten min, så må kjøpe ny. Noen som har noen å anbefale? Som gjør det lett og effektivt å plukke øyebryna. 

Jeg farger og former de ca en gang i mnd, så er bare for å fjerne småhår og eventuelt vedlikehold hvis jeg ikke har tid til å fikse dem. Pris er ikke så nøye, men norsk butikk er fint så jeg får den fort. 

Kjøp en som er i gull farge på vita den er vanvittig bra syntes jeg! Du kan oxo bestille den fra vita sin nettside, 

Anonymkode: 017fe...203

AnonymBruker
Skrevet

Liker den svarte på hjennes og mauritz, tror det er deres eget merke.

Anonymkode: 8a500...57a

AnonymBruker
Skrevet

Endte opp med Tweezerman, så den hadde fått gode feedback og var på tilbud. Tusen takk 😊

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Var Tweezerman god? Kjøpte nettopp to ulike fra Normal og begge gikk i søpla fordi de var så dårlige, pinsett er virkelig ikke pinsett, haha.

Anonymkode: 2ff82...553

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Var Tweezerman god? Kjøpte nettopp to ulike fra Normal og begge gikk i søpla fordi de var så dårlige, pinsett er virkelig ikke pinsett, haha.

Anonymkode: 2ff82...553

Bestilte den på nett, så jeg vet mer om noen dager 😊

AnonymBruker
Skrevet

Revlon sin er rimelig og fantastisk. Har hatt min i over 5 år og den er like god.

Anonymkode: 89d71...df1

AnonymBruker
Skrevet

Bruker bare Tweezerman.

Anonymkode: db8ea...8c0

Skrevet

En pinsett er ikke en pinsett. En Mac pinsett er fantastisk. Anbefales

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...