Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Heei dere. Har nylig funnet ut at jeg er gravid men at jeg skulle bli «sengeliggende» allerede idag hadde jeg ikke trodd. Har fra idag tidlig hatt veldig plagsomme korsryggsmerter , disse brer seg også noe oppover mellom skulderblad og er konstante. Har hatt problemer med å finne gode stillinger, og hatt rastløse ben . Forsøkt å bevege meg litt men til slutt måtte jeg bare sette meg i glovarmt vann i badekaret, noe som hjalp veldig. Kvalmen har også kommet snikende idag, stikkinger her og der og ilende smerter ned til lår som jeg antar er ligamentbetinget. 
Noen andre som har kjent så voldsomme symptomer så tidlig ? Vet såklart at dette er individuelt men ble litt sjokkert🙈

Endret av Mdy98
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i uke 6 og har fått samme ryggsmerter som du beskriver, trodde man fikk smerter i korsrygg når man var gravid men dette er høyere opp.. ubehagelig. Jeg har heldigvis ikke vært kvalm da 🤞🏻

Anonymkode: 8a04a...8ac

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg er i uke 6 og har fått samme ryggsmerter som du beskriver, trodde man fikk smerter i korsrygg når man var gravid men dette er høyere opp.. ubehagelig. Jeg har heldigvis ikke vært kvalm da 🤞🏻

Anonymkode: 8a04a...8ac

Enig! Ble også overrasket over at de går så «høyt» .

har du funnet Noe som «lindrer» ?

heldig med kvalmen som holder seg unna da!

AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes ikke dette høres ut som gravidplager. Så jeg ville vurdert en tur til legen hvis det fortsetter.

4+2, er såpass tidlig at hcg fortsatt er veldig lav og symptomer ikke er så fremtredende enda.

Anonymkode: bd1dd...090

Skrevet
AnonymBruker skrev (20 timer siden):

Jeg synes ikke dette høres ut som gravidplager. Så jeg ville vurdert en tur til legen hvis det fortsetter.

4+2, er såpass tidlig at hcg fortsatt er veldig lav og symptomer ikke er så fremtredende enda.

Anonymkode: bd1dd...090

Hei! 
Jeg føler meg bedre idag heldigvis. Men må si jeg har mistenkt nyrebekkenbetennelse eller lignende. Usikker på om jeg skal ringe legevakt idag nå som jeg uansett er bedre 🧐

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...