Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hvorfor men er det mange folk eb plass eller folk som ikke er av mine nærmeste blir jeg på en annen måte enn jeg er. Akkurat som jeg blir mer stiv  og formell, kjedelig, sjenert og har veldig fokus på hvor kjedelig andre synes jeg er. Akkurat som heg ikke klarer å være bare tilstede og avslappet. 

noen som kjenner seg igjen og vet hva man kan gjøre med dette?

Anonymkode: f076e...fe1

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg er verdens kjedeligste og klarer ikke være meg selv i selskap med andre enn mine nærmeste. 

Men hva skal man gjøre med det..aner ikke..

Anonymkode: 82ecb...231

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er likedan. Føler at alle har noe fornuftig å si bortsett fra meg. Jeg bare sitter der

Anonymkode: 2958e...470

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke det finnes mange mennesker som er like avslappet rundt alle. Det er alltid noen relasjoner som er mer anstrengt enn andre. Det er alltid noen som gjør andre ukomfortable, og alltid noen som er ukomfortabel rundt andre. 

Anonymkode: 95a1d...90a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Vet ikke hvorfor men er det mange folk eb plass eller folk som ikke er av mine nærmeste blir jeg på en annen måte enn jeg er. Akkurat som jeg blir mer stiv  og formell, kjedelig, sjenert og har veldig fokus på hvor kjedelig andre synes jeg er. Akkurat som heg ikke klarer å være bare tilstede og avslappet. 

noen som kjenner seg igjen og vet hva man kan gjøre med dette?

Anonymkode: f076e...fe1

Slutte å være så selvsentrert og faktisk SE/LYTTE til de andre. Hvordan gjøre det hyggelig for de istedenfor å fokusere så mye på deg selv. Litt hardt tips men dette er faktisk nøkkelen til å unngå å ha det slik som du har det. 

Anonymkode: 8f994...f24

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...