Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Godt nytt år alle sammen 🥳

Nå som vi har entret ett helt nytt år, er det noen du har lyst å bli bedre kjent med?

Noen du har møtt det siste året f.eks? Hvordan vil du gå fram og hvilke forventninger har du til utvikling? 

Anonymkode: b1ff2...4d3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei. 😂

Anonymkode: 9a0c6...f95

AnonymBruker
Skrevet

Ja! Sliter derimot med hvordan jeg skal gå fram.... Kjenner han ikke, og tenker det er unormalt å bare stoppe han å poppe ut en forespørsel.

Tar gjerne imot tips. 

Anonymkode: 5e966...903

AnonymBruker
Skrevet

Nei, vil heller fokusere på å møte vennene jeg har oftere. Har ikke sett dem siden i høst, så håper det lar seg gjøre snart.

Anonymkode: 0ecb6...8d4

AnonymBruker
Skrevet

Ja ❤️

Har kuttet ut Tinder og blitt skikkelig glad i en date fra i tidlig høst. Kaller han kjæresten min nå. Og ja - han sier det samme til meg. 

Gleder meg til å tilbringe mer tid sammen i det nye året og bli enda bedre kjent. 

Hvis alt går bra introduserer vi barna en eller annen gang. Har henholdsvis 2 og 1 barn på hver vår kant, men vi altså å se an ting en god stund før vi tar det skrittet... 

Har ingen strategi annet enn å fortsette som før og forhåpentligvis ikke falle for fristelsen til å fortelle barna noe for tidlig. Det hadde vært typisk meg. 

Vennemål: vise at jeg sette pris på de få jeg har. 

Andre mål: forsøke å ikke bli deprimert og klare se fremover mer enn en uke om gangen. 

Anonymkode: e16c0...463

AnonymBruker
Skrevet

Hm ja, skal komme ut av en hekt og forhåpentligvis bli godt kjent med en alldeles fantastisk mann jeg nylig har møtt. 

Anonymkode: 6565b...b38

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...