AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Ønsker å reise til et eller annet land for neste år. Jeg ønsker kult fyrverkeri/lysshow eller lignende. God stemning, mennesker som samles, og jeg blåser i hvor det er. Tenkte først new York, men det virker som om de har tapt seg litt i år etter noen videoer på tiktok.. Noen som har anbefalinger? Anonymkode: 821a7...94f
AwkwardAlice Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Personlig ville jeg reist en plass i Europa. for eksempel Edinburgh, Berlin, Reykjavik.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 vi var i Thailand nyttårsaften 2019, det var fantastisk Anonymkode: d4cce...69f
reiseglad Skrevet 4. januar 2022 #6 Skrevet 4. januar 2022 Har feiret nyttår i Sydney, og det var magisk! Men det var prekorona....
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #7 Skrevet 4. januar 2022 De fleste stedene har nok tapt seg litt i forhold til fyrverkeri, det er jo en miljøversting, og heldigvis følger mange land og steder med på klimakampen og toner ned hele greia deretter. Anonymkode: 6ca53...7b7
AnonymBruker Skrevet 5. januar 2022 #9 Skrevet 5. januar 2022 Satse på Sydney da tenker jeg. Forhåpentligvis roer restriksjoner seg litt innen da, hvis ikke får jeg se litt etter et annet sted. 😊 Ja fyrverkeri er miljøversting men er da 100 ganger bedre med arrangert fyrverkeri enn Kari og Ola nordmann som fyrer opp batterier dritings før de går fra alt. Anonymkode: 821a7...94f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå