Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Evt hvorfor? Og hvor lenge siden? Og har du tenkt å fortsette i forholdet?

Anonymkode: 85a94...0d6

Videoannonse
Annonse
Gjest Alterego666
Skrevet

Det har skjedd i tidligere forhold, og det har vært begynnelsen på slutten.

AnonymBruker
Skrevet

Nei. Vi har fortsatt sex. Og kysser fortsatt. Og fantaserer sammen. 

Anonymkode: ddc56...03b

AnonymBruker
Skrevet

Nesten aldri. Sist var for noen uker siden. Hvorfor? Fordi jeg er lei av å være den eneste til å ta initiativ 

Anonymkode: 1f359...8e5

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ikke i dette forholdet.

Jeg sluttet i forrige forhold, på grunn av mas og press om analsex. Advarte ham flere ganger om at min totale lyst på ham holdt på å forsvinne på grunn av analgnålet og stadig plukking og liksom tilfeldig prøvende jukk bak. Til slutt var all tillit og tenning borte, når han likevel ikke ga seg. Så gikk jeg fra ham. 5 år sammen rett vest fordi han ikke klarte å respektere det jeg ga uttrykk for. 

Forholdet før det mistet jeg tenning parallell med at jeg mistet følelser for mannen. Mange årsaker til det. 

I dette forholdet er sexlivet fremdeles aktivt etter snart 20 år. Jeg blir sinnsykt kåt på ham fremdeles, for han utfører ren magi med kroppen min. Hadde sex i går, og bare jeg tenker på det får jeg lyst på mer. Vi er fremdeles kjærester også. Koser oss mye sammen generelt. Gode samtaler og mye kos opprettholder både forhold og sexlivet, i tillegg til at sexen i seg selv er så god. Vi krangler innimellom, men ordner alltid opp. Jeg stoler på ham, trives med ham, kan søke styrke og støtte fra ham når noe er vanskelig, han deler sine tanker og utfordringer, så jeg kan være der for ham når han opplever ulikt, og det er totalt sett et godt forhold å være i. Vi prioriterer begge hverandre, og er hverandres beste venner. Det er nesten rart at så mange år har gått, med mange store utfordringer, og likevel er følelser sterke, og jeg føler nesten en slags avhengighet i forhold til kroppen og pikken hans. Bare må ha ham noen ganger i uka. Hopper nærmest på ham om vi har vært fra hverandre noen dager, og det er også gjensidig. Når vi ser hverandre igjen etter noen dager klarer ingen av oss å vente med sex. Det er først det, og så kan vi begge slappe av og prate om alt vi har å fortelle. 

Jeg tror det er slik, år etter år, på grunn av kombinasjon av at vi begge to er veldig opptatt av den andres nytelse ved sex, så det er bare deilig og fint, samt at vi begge to prioriterer hverandre og forholdet, og har det godt i forholdet. Rett og slett liker hverandre og å være sammen, og stadig er flinke til å vise hverandre at vi setter pris på hverandre. 

Anonymkode: f16f3...4f4

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Går på angst tabletter, så har 0 sex lyst. Slutter jeg med de får jeg ikke sove, og har mareritt.

Anonymkode: f6293...de9

AnonymBruker
Skrevet

Vi har ikke sex lengre. Vi har  3 små barn som tar all tid. Men hadde lite sex før de kom også (da vi var nyforelska hadde vi mye).  Vi kysser og koser hver dag da. Vi er 2 kvinner forresten. Kommer aldri til å gå ut av forholdet, vi har det veldig fint sammen :)

Anonymkode: 94947...695

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vi har ikke sex lengre. Vi har  3 små barn som tar all tid. Men hadde lite sex før de kom også (da vi var nyforelska hadde vi mye).  Vi kysser og koser hver dag da. Vi er 2 kvinner forresten. Kommer aldri til å gå ut av forholdet, vi har det veldig fint sammen :)

Anonymkode: 94947...695

Dette funker selvfølgelig når det er to damer. Damer trenger ikke å ha sex for å være lykkelig, mens menn MÅ ha sex. Det er nok av kvinner i forhold med menn som har pliktsex for at mannen ikke skal gå fra dem eller være utro. 

Anonymkode: ee362...dff

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja, dessverre. Han sliter med potensen og jeg merker at jeg  ikke synest han er noe særlig til mann lenger. 

Anonymkode: 39497...548

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ja fordi han var utro og jeg har ikke samme tillitt og kjærlighet for han. Jobber med å bygge den opp med uaktuelt å ligge med en som er avtennende for meg pga handlingene han gjorde

Anonymkode: adcef...a8d

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
58 minutter siden, AnonymBruker said:

Dette funker selvfølgelig når det er to damer. Damer trenger ikke å ha sex for å være lykkelig, mens menn MÅ ha sex. Det er nok av kvinner i forhold med menn som har pliktsex for at mannen ikke skal gå fra dem eller være utro. 

Det burde nesten være straffbart å poste noe så absolutt idiotisk som dette. For det første er det helt feil at damer ikke MÅ ha sex. For det andre er det oftest menn som går lengst uten sex både i og utenfor forhold. 

Anonymkode: ecc5d...1ae

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Har sjelden sex. Det er rett og slett ikke gøy lengre etter såpass mange år med samme person selv om mange her inne later til å klare å lure seg selv med at de er happy. Sånn er dessverre monogamiet. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det burde nesten være straffbart å poste noe så absolutt idiotisk som dette. For det første er det helt feil at damer ikke MÅ ha sex. For det andre er det oftest menn som går lengst uten sex både i og utenfor forhold. 

Oj, dette tok du personlig. Det er forsket på og bevist at kvinner klarer seg bedre uten forhold og sex enn menn. Det er ikke akkurat noen nyhet. Hvordan kan det være mulig at mannen har mindre sex enn dama i samme forhold? Det beviser bare det jeg sier, damer mister oftere enn menn lysten etter de har fått barn. Enten blir det pliktsex eller ingenting. At flere menn enn kvinner uten forhold har mindre sex stemmer generelt. Ikke alltid, men forskjellen da er at damer velger å ikke ha sex mens menn får det ikke. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hun mistet tilliten min helt etter noen hendelser, så da ble det en armlengdes emosjonell avstand og veldig lite sex. Ville ikke dra pga barn, det har vist seg å være en dårlig avgjørelse.

Anonymkode: 3d1d5...38c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

For det første er det helt feil at damer ikke MÅ ha sex.

Ingen kjønn MÅ ha sex 

Sitat

For det andre er det oftest menn som går lengst uten sex både i og utenfor forhold. 

Det der kan diskuteres. Jeg tror ikke det nødvendigvis er sånn, og det hadde vært interessant om det var forsket mere på. Det finnes haugetall av damer som går årevis, mange tiår eller resten av livet uten sex etter f eks å blitt voldtatt (1 av 10 kvinner) ,  å kommet seg ut av voldelig forhold (1 av 10 kvinner), å vært gjennom smertefulle brudd, opplevd utroskap og sliter med å stole på og være intim med menn igjen, fysisk syke kvinner, psykisk syke kvinner, kvinner med aspergersyndrom, kvinner med ME og andre alvorlige kvinnesykdommer (sykdom med stor overvekt av kvinner), kvinner med vaginisme, kvinner som ble seksuelt misbrukt som barn (1 av 20 kvinner) ++++++ 

Det er gjerne ensomme menn og sexløse menn som har fått oppmerksomhet men også her ser vi hvordan kvinnelig seksualitet undertrykkes for det snakkes aldri om den store andelen ensomme og sexløse kvinner. Jeg tror den andelen er minst like stor, og om ikke like stor så ihvertfall at sexløse kvinner går uten sex minst like lenge som mange sexløse menn eller mye lenger! 

I sexløse forhold går jo begge uten sex like lenge, men menn kortere fordi menn er mere utro. 

Anonymkode: adcef...a8d

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Sluttet å ha sex for fire/ fem år siden. Vi er et ektepar i femtiårene, kommer til å være sammen alltid, mange felles interesser og vi er glade i hverandre.

Anonymkode: 45507...35a

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Vi er 50+ og sluttet å ha sex for 6-7 år siden. Begge har manglende lyst pga medisiner. Har det bra i forholdet, trives sammen og koser oss. Det blir ikke noe brudd her. ❤️

Anonymkode: cc209...358

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

ja, har tenkt til å bli. vi er forlovet. vært sammen 3,5 år. hadde sex sist kl 03 inatt. 

Anonymkode: f0857...9d8

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dette funker selvfølgelig når det er to damer. Damer trenger ikke å ha sex for å være lykkelig, mens menn MÅ ha sex. 

Tull. 

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Har sjelden sex. Det er rett og slett ikke gøy lengre etter såpass mange år med samme person selv om mange her inne later til å klare å lure seg selv med at de er happy. Sånn er dessverre monogamiet. 

Er vel mer du som lurer deg selv til at du må bli i et kjedelig forhold. 

Anonymkode: ddc56...03b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Skulle ønske vi sluttet å ha sex. Syntes det bare er kjedelig og gjør det bare for å beholde husfred. Mannen har sluttet å ta vare på seg selv så syntes han er ekkel. Veldig glad jeg har vibratoren min 

Anonymkode: 67184...4a4

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...