AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Har DNB. Logget inn i banken, saldo kom opp og renter var kommet inn. Plutselig var pengene fra den ene kontoen borte. Det har ikke vært noen transaksjoner fra kontoen, det siste som skjedde var at renter kom inn. DNB tar ikke telefonen, har vært i kø i en time. Noen som har vært borti lignende? Ordner de opp i det selv, eller er det nødvendig å vente i tlf-kø? Anonymkode: d43a8...383
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Ville ventet til mandag og sett om det var rettet opp. Kan ha blitt noe kluss i forbindelse med utbetaling av renter og nytt kalenderår. Ikke bruk dagen på telefonkø Anonymkode: aae34...249
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (53 minutter siden): Ville ventet til mandag og sett om det var rettet opp. Kan ha blitt noe kluss i forbindelse med utbetaling av renter og nytt kalenderår. Ikke bruk dagen på telefonkø Anonymkode: aae34...249 Takk, kom til samme konklusjon 😊 Anonymkode: d43a8...383
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Tipper også det har med nyttår å gjøre. Jeg sjekket renter på mine konti i natt, noen steder var rentene kommet, men ikke lagt til saldo. Andre steder sto det saldo 0, men når jeg trykket på transaksjoner sto det likevel at renten var bokført. Nå i morges var ting mer i rute. Anonymkode: d0087...cb6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå