Gå til innhold

Vanskelig å komme flere ganger?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har et nytt forhold, sånn 2 måneder gammelt. Vi har sex hver dag når vi ses, men jeg kunne gjerne hatt i alle fall 2 ganger om dagen, kanskje 3. 

Er han mindre tent på meg enn omvendt fordi jeg oftere tar initiativ? Han har sagt noe sånt som indirekte tyder på at det er vanskelig å komme mer enn en gang daglig. Ville det virkelig vært et problem om han er tiltrukket av meg slik han sier? Føler forholdet vårt er skjevt fordi jeg vil ha oftere sex enn han vil. 

Vi er i midten av 30åra begge to. Flere som kjenner til problemstillingen? Vanlig at menn bare får noe til en gang om dagen? 

Anonymkode: 43773...e63

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Min mann kom 5-8 g daglig de første mnd vi var sammen.

Han er nymfoman mistenker jeg😃

Anonymkode: ac4dc...ecf

Gjest Smeltemann
Skrevet

Nei går bra flere ganger for dag,men tar veldig mye lengre tid 3 og 4 gang.

Skrevet

Er vel store forskjeller på det. Men når man er 16 er det jo null problem;)

Med alderen blir nok en del av oss forsynt med en gang om dagen, i hvert fall etter den heftigste forelskelsen

Gjest Smeltemann
Skrevet
Loff77 skrev (2 minutter siden):

Er vel store forskjeller på det. Men når man er 16 er det jo null problem;)

Med alderen blir nok en del av oss forsynt med en gang om dagen, i hvert fall etter den heftigste forelskelsen

Går bra om en er nesten midt i 40 årene også.

Skrevet
Smeltemann skrev (4 minutter siden):

Går bra om en er nesten midt i 40 årene også.

Ja som sakt, alt er mulig

Om man gidder er en annen

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi ham en prostataorgasme eller to før han spruter, så kommer han iallfall flere ganger. Ellers så er det vel 2 ganger for dagen helt innafor i perioder, men mer enn det tipper jeg mannen min ville funnet slitsomt. Man har jo andre ting å gjøre også. Du kan jo gi deg selv en kjapp orgasme innimellom slagene i stedet.

Anonymkode: 145c5...5d4

Gjest Smeltemann
Skrevet
Loff77 skrev (3 minutter siden):

Ja som sakt, alt er mulig

Om man gidder er en annen

Trodde alle giddet det 🤣🤣

AnonymBruker
Skrevet

Er 43 ikke noe problem å komme 3-4 ganger i døgnet 

Anonymkode: 859f3...d4c

AnonymBruker
Skrevet

Det er veldig opp og ned. Treffer dama bare halve tiden, og da er det 1-3 ganger i døgnet. Noen ganger er en gang nok, og ville ikke klart to. Andre ganger er det større energi.

mann 49

Anonymkode: c2bc1...9b2

Skrevet

Dette er veldig individuelt. Du kan i hvert fall ikke konkludere med at han er noe mindre interessert i deg bare fordi du ønsker sex mange ganger i døgnet og han kun 1 gang. 

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min kommer ikke så ofte mer enn én gang om dagen,men vi kan likevel knulle som kaniner når anledningen byr seg. Er jo ikke alltid at orgasmen er det viktigste.  

Anonymkode: 12a7a...0c7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...