AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Jeg fikk dette til jul, men må si at jeg er så skuffet og lurer om det er brukerfeil, eller om jeg skal returnere. Den stekes så ujevne! Blir brent på en side av krumkake (mener ikke overflate side, men feks høyre side) og lite stekt på den andre. I tillegg blir ikke mønsteret tydelig. Er det noen av dere som også har og har noen tips? Anonymkode: bc1ed...a2e
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #2 Skrevet 2. januar 2022 Jeg har bare prøvd mitt én gang, men jeg slet også med å få de jevne. Ble bedre etterhvert når jeg fikk litt mer teken på hvor mye røre og ca hvor lenge de måtte steke. Nå fikk jeg faktisk lyst til å lage krumkaker igjen bare for å se om jeg får det til bedre i år. Anonymkode: 5f845...920
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #3 Skrevet 2. januar 2022 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg har bare prøvd mitt én gang, men jeg slet også med å få de jevne. Ble bedre etterhvert når jeg fikk litt mer teken på hvor mye røre og ca hvor lenge de måtte steke. Nå fikk jeg faktisk lyst til å lage krumkaker igjen bare for å se om jeg får det til bedre i år. Anonymkode: 5f845...920 Takk for svar! Anonymkode: bc1ed...a2e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå