AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Godt nyttår!! Jeg er 35 uker imorgen, og opplever ting litt annerledes om dagen. Siden igår har jeg hatt mye nedpress og kynnere når jeg rører meg. Stikk nederst i magen når baby rører seg, kjennes ut som knivstikk.. Plutselig måtte tisse enda mer. Mer melkeproduksjon. Og idag… løs i magen. Spiser mye fiber og er ellers ikke dårlig. Kan dette være modning på gang? Anonymkode: b4bd4...b1f
mingus Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 (endret) Har følt det sånn hele uka, uke 36 i morgen. Jordmor sa babyen var gått lengre ned i bekkenet. Det føles seriøst ut som hun skal dette ut når jeg er oppe og går, og jeg måtte tisse 3 ganger da jeg sto og sminket meg 10 min til middag i går! Kjenner det nærmer seg, men tror ikke hun kommer på noen uker ennå. Bare tungt oppå blæra, og kynnere av ingenting. Godt nyttår forresten ja ^^ Endret 1. januar 2022 av mingus
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 mingus skrev (9 minutter siden): Har følt det sånn hele uka, uke 36 i morgen. Jordmor sa babyen var gått lengre ned i bekkenet. Det føles seriøst ut som hun skal dette ut når jeg er oppe og går, og jeg måtte tisse 3 ganger da jeg sto og sminket meg 10 min til middag i går! Kjenner det nærmer seg, men tror ikke hun kommer på noen uker ennå. Bare tungt oppå blæra, og kynnere av ingenting. Godt nyttår forresten ja ^^ Ja, det er grusomt dette med press på blæra og alt! 😅 Anonymkode: b4bd4...b1f
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Jeg er 39uker. Har 1cm åpning og hatt det siden onsdag. Slimproppen er gått, mye modningsrier men de er uregelmessige. Kan godt være tegn på modning du har. Anonymkode: a9195...2c3
mingus Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, det er grusomt dette med press på blæra og alt! 😅 Anonymkode: b4bd4...b1f Ja, sant! Man prøver å være sunn og ut og gå tur, men kan ikke gå langt fordi man ikke vil tisse på seg! 😆gleder meg sånn til trilleturer og normal blærekapasitet igjen! Nå er det jo 2900 gram som ligger oppå og bruker den som boksesekk i tillegg 😅
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå