Gå til innhold

Har du vaksinert deg, ja eller nei?

Har du tatt koronavaksinen   

116 stemmer

1. 1. Har du vaksinert deg?

• Ja
      84
    • Nei
      32

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan være interessant å se om folk her inne er vaksinert eller ikke

jeg er vaksinert og er utrolig glad og takknemlig for at jeg bor i Norge med nok doser 

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg svarte JA, det vil i mitt tilfelle si to doser, kommunen min tilbyr ikke 3. dose til min gruppe ennå. Jeg har det ikke travelt med å få den heller, dette:

Ellers friske personer 18-44 år kan få oppfriskningsdose.

står på FHIs sider, jeg tolker det som om det ikke er en anbefaling for meg å få 3. dose, men mer som at jeg får hvis jeg absolutt vil. Jeg synes også det er et poeng at masse land ikke har nok doser til første dose en gang, og da er det drøyt at jeg skal få min 3. Selv om min dose ikke går direkte til noen andre i Afrika hvis jeg avstår regner jeg med at den generelle etterspørselen avgjør hvor mange doser Norge kjøper. Egentlig hadde det vært fint hvis jeg kunne donert 3. dosen min til en person et annet sted i verden.

Konklusjonen min er at jeg avventer.

• Liker 7
Skrevet

Jeg har vaksinert meg med to doser, jeg vet ikke om jeg kommer til å ta en tredje dose.

• Liker 8
Skrevet (endret)

Ja, med 3 doser. Fikk 3. tidlig ettersom jeg er helsepersonell

Endret av Kajo
  • Liker 2
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Det har jeg. Skal ta 3. dose nå i Januar. 

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Ja, skal også ta tredje dose i januar. 

Skrevet

Ja. Får tredje dose på torsdag. 

• Liker 2
Skrevet

3 doser innabords her.

• Liker 2
Skrevet

Har også fått tilbud om en tredje dose, men stiller meg bak argumentene til  @NymeriaRhoynar - og jeg  vil avvente litt. 

• Liker 2
Skrevet

Jeg har ikke vaksinert meg og har ingen planer om det heller. Har hjemmekontor og stortrives med det. Holder avstand om jeg er på butikken. Har lite behov for å være sosial når det er vinter og kaldt. Utenlandsreiser har vært helt uaktuelt for meg etter mars 2020. 

• Liker 8
Gjest rampenissen72
Skrevet

Ja. Men bare 2 doser. Har fått tilbud om nr 3, men tar den kun hvis coronapass blir realitet. 

Skrevet

Ja, men bare halvvaksinert.

• Liker 1
Skrevet

Har 1 dose Astra zeneca. 2 Pfizer. 3 dose Moderna.

Skrevet

Ja, tre doser. Helsepersonell, og kommer til å fortsette å vaksinere meg så lenge det er nødvendig. 

Skrevet

Nei, kan ikke vaksinere meg.

• Liker 3
Skrevet

Selvsagt. Tredje dose er også unnagjort.

• Liker 1
Skrevet
mingus skrev (25 minutter siden):

Ja, men bare halvvaksinert.

Hva vil det si, en vaksine? 

Skrevet

Har tatt to doser, men tenker å ta den 3 til høsten eller noe. 

Skrevet

Var ikke i tvil. Har fått 3 doser til nå og kommer til å ta en 4 hvis det blir tilbud om det.

• Liker 1
Skrevet
Justlooking skrev (6 minutter siden):

Hva vil det si, en vaksine? 

Regner med det. Har kun tatt en dose jeg også, og kaller meg halvvaksinert. Jrg fikk så ektreme mensenplager etter dose 1 at jeg prøver å manne meg opp hver dag for å få tatt dose 2, men livredd for enda mere plager. Men samtidig ganske redd for covid, så vet ikke hva som er værst. Tenkte jeg skulle vente til mensenforstyrrelsene roet seg, men ser ikke ut som det er med det første. Bestil time til dose 2 fire ganger nå, men har måtte avbestille fordi jeg er redd..

• Liker 4
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...