Gå til innhold

Jeg får så ekstremt dårlig selvfølelse av at ingen gutter er interesserte i meg eller synes jeg er pen, blir gæren!:(

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde det så hyggelig i går helt til vi kom til en fest med masse gutter og absolutt alle gikk på hun ene venninna mi, ingen på meg…. Skjønner ikke hvordan jeg skal takle å ha pene venninner når jeg må se på at de får all oppmerksomheten når jeg kommer til å være evig jomfru og ukysset! Jeg føler ikke at jeg er stygg egentlig, men vet ikke hva jeg skal tro når gutter aldri synes jeg er pen… Hater at verden er sånn at jenters verdi ligger i hvor pene de er, som er noe vi ikke kan gjøre noen ting med… 

Anonymkode: 75453...d3c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hadde det så hyggelig i går helt til vi kom til en fest med masse gutter og absolutt alle gikk på hun ene venninna mi, ingen på meg…. Skjønner ikke hvordan jeg skal takle å ha pene venninner når jeg må se på at de får all oppmerksomheten når jeg kommer til å være evig jomfru og ukysset! Jeg føler ikke at jeg er stygg egentlig, men vet ikke hva jeg skal tro når gutter aldri synes jeg er pen… Hater at verden er sånn at jenters verdi ligger i hvor pene de er, som er noe vi ikke kan gjøre noen ting med… 

Trøst deg med  dette: Det er ikke så kjekt for oss som er "den pene" heller. Vi blir bare utnyttet. Selv tenker jeg at er man litt mer vanlig utseende, har man mye bedre muligheter for å finne seg en kjekk og snill mann. Da vil han se personligheten din, ikke utseendet. Det som er mitt tips, er å stille deg foran speilet, helt usminket, naken og se objektivt på saken. Du vil se at du som alle andre har styrker og svakheter i fysikken. Dette er ting du skal være bevisst når du velger klær og makeup. Har du tid, er også det å trene hver uke, noe som kan gi trivsel, selvtillitt og skjønnhet. Du bør ha tillit til naturen. Menn liker natur. Kle deg slik at du framhever elementer ved kroppen din som er et pluss. Hos seriøse makeup forhandlere vil de kunne hjelpe deg med tips til hvordan du skal legge makeup. Velg tidspunkter da betjeningen har tid til å veilede deg. Hvis du tenker litt mer strategisk rundt dette med utseende og tiltrekning, vil du oppnå en utstråling som gjør at du vil tiltrekke deg menn. Det er personligheten som skaper karisma, ikke utseendet.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Det er nok heller det at du utstråler dårlig selvtillit, å bli oppfattet som attraktiv henger i stor grad sammen med karisma.

Anonymkode: 84f9d...843

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
Olaug Olsen skrev (1 minutt siden):

Trøst deg med  dette: Det er ikke så kjekt for oss som er "den pene" heller. Vi blir bare utnyttet. Selv tenker jeg at er man litt mer vanlig utseende, har man mye bedre muligheter for å finne seg en kjekk og snill mann. Da vil han se personligheten din, ikke utseendet. Det som er mitt tips, er å stille deg foran speilet, helt usminket, naken og se objektivt på saken. Du vil se at du som alle andre har styrker og svakheter i fysikken. Dette er ting du skal være bevisst når du velger klær og makeup. Har du tid, er også det å trene hver uke, noe som kan gi trivsel, selvtillitt og skjønnhet. Du bør ha tillit til naturen. Menn liker natur. Kle deg slik at du framhever elementer ved kroppen din som er et pluss. Hos seriøse makeup forhandlere vil de kunne hjelpe deg med tips til hvordan du skal legge makeup. Velg tidspunkter da betjeningen har tid til å veilede deg. Hvis du tenker litt mer strategisk rundt dette med utseende og tiltrekning, vil du oppnå en utstråling som gjør at du vil tiltrekke deg menn. Det er personligheten som skaper karisma, ikke utseendet.

Sminke, på norsk.

Hvordan blir vi pene utnyttet? Ved å være enige i å ha sex?

Nei, det er topp å være fin. Vil du være mindre fin så er det enkelt å ordne.

Hilsen en sexy grettenkjerring

Anonymkode: 7c408...60e

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Sminke, på norsk.

Hvordan blir vi pene utnyttet? Ved å være enige i å ha sex?

Nei, det er topp å være fin. Vil du være mindre fin så er det enkelt å ordne.

Hilsen en sexy grettenkjerring

Anonymkode: 7c408...60e

Javel sminke. Men Makeup høres mye mer sofistikert ut. Eller Maquillage som de sier i Frankrike. Og; Pøh. Det at du digger å være pen, er ikke relevant for TS sitt problem!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Venninna mi sa at hun synes jeg er penere enn hun venninna som alle guttene gikk på, men jeg føler hun bare sa det for å få meg til å føle meg bedre, vet ikke, blir gal av at jeg aldri vil vite om jeg virkelig er pen eller ikke, kan jo ikke vite om det andre sier er sant…

AnonymBruker
Skrevet

Du er jo heldig som slipper å få ekle gutter som bare vil ødelegge deg med den skitne penisen sin. Du burde feire.

Anonymkode: 85730...94c

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Du er jo heldig som slipper å få ekle gutter som bare vil ødelegge deg med den skitne penisen sin. Du burde feire.

Anonymkode: 85730...94c

😂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Gir du oppmerksomhet til gutter selv da egentlig? Eller vil du bare få oppmerksomhet uten å gi?

Jeg tipper det er her det ligger 

Anonymkode: 97a11...02f

Skrevet

Hvordan tror du at det er å være en gjennomsnittlig mann, eller under gjennomsnittlig mann? Da vanker det i hvert fall ikke mye interesse fra damene. Antagelig mindre enn den oppmerksomheten som du får fra disse guttene.

AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet

Smart som du er kan du bare vente på at rett mann dukker opp

Skrevet

Hvilke menn ser du etter selv da? Populære gutter eller gutter med middels til dårlig utseende?

det er feilen de fleste single og jomfruer gjør, altså å kun se på utseendet

AnonymBruker
Skrevet

.

AnonymBruker
Skrevet

Lurer på om det er om jeg er for høy, tynn eller ansiktet mitt… føler egentlig jeg så ganske pen ut i går, men ikke uten sminke, og når jeh ikke engang får oppmerksomhet med sminke får jeg dårlig selvtillit :(

AnonymBruker
Skrevet

.

Skrevet
Olaug Olsen skrev (1 time siden):

Javel sminke. Men Makeup høres mye mer sofistikert ut. Eller Maquillage som de sier i Frankrike. Og; Pøh. Det at du digger å være pen, er ikke relevant for TS sitt problem!

LOL, Mic Drop 😁

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg føler jeg har hørt det en del at jeg er pen, men aldri av gutter, bare onkelen min og sånt. Blir faktisk gal av at jeg ikke kan lese tankene til folk og vite om de mener det de sier eller om de sier det for å bære hyggelig!😓 Gjorde så vondt å se hun venninna omsvermet av gutter mens ingen er interessert i meg… Hjelper litt å tenke på at guttene ikke viste interesse for noen av de andre jentene der heller, bare hun ene, men greia er at hun er ikke så spesielt pen, hun er jo pen, men ikke sånn veldig over gjennomsnittet, så hva er jeg da?😭 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...