Gå til innhold

Jeg blir fulgt etter av menn på gaten hele tiden

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er høy og blond og utlendinger følger etter meg og spør om nummeret mitt hele tiden. Møter av og til de samme igjen og da prøver de igjen. Hvorfor må jeg oppleve dette hele tiden? Det er slitsomt. Hvordan få en slutt på det?

Anonymkode: b4b17...977

• Liker 9
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flame baiting.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hvordan få en slutt på det?

Ligge med de?

Anonymkode: 7b1aa...82b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Er høy og blond og utlendinger følger etter meg og spør om nummeret mitt hele tiden. Møter av og til de samme igjen og da prøver de igjen. Hvorfor må jeg oppleve dette hele tiden? Det er slitsomt. Hvordan få en slutt på det?

Farge håret grønt eller lilla, klipp deg kort,  legge på deg 70 kilo, smink deg som om du var en klovn, bruk stygge slitte klær og sist men ikke minst, slutt å dusj.

Anonymkode: 2bc4c...a57

• Liker 22
Skrevet

Det finnes folk der ute som mener det er helt ok å plage fremmede. om de synes du er tiltrekkende og om de samtidig mangler respekt for deg og vanlig vett / god psyche vil de da bestemme seg for å plage deg. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Snu deg plutselig og si "BØ" 👻

Anonymkode: 87129...d74

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Si nei på en bitchy måte. Har ei venninne som opplevde mye det samme. Hun syntes overhode ikke det var noe kompliment at folk inviterte henne ut på bussen, hun ville være i fred. "Hvorfor skal jeg gå ut med deg, jeg kjenner deg ikke,  jeg har aldri snakket med deg" pleide hun å si. 

Til menn: Hvis dere ser en attraktiv dame, så må dere få til en hyggelig samtale FØR dere evt inviterer på noe. Da får dere loddet stemningen om hun kunne være interessert.

Anonymkode: 909a1...483

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Bruk med briller. Funka her. Enkle de der folka. Eller giftering. Men stopper ikke alle.

Anonymkode: f1a20...b0d

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Har ingen råd, dessverre. Det var slik for meg også, og det sluttet i grunnen ikke før jeg fikk barn. 

Anonymkode: 68ce9...314

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 10.23):

Er du ung? Har inntrykk av at menn går etter yngre kvinner. Vi gamle får være i fred gudskjelov 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Legg an en dyp røst og presentér deg som Petter. 

Anonymkode: c0e08...5ec

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Kun en måte å bli kvitt dette på og det er å stanse all innvandring og sende ut igjen de som ikke klarer å holde seg til lover og regler som er i Norge 

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Bruk med briller. Funka her. Enkle de der folka. 

Anonymkode: f1a20...b0d

Briller er sexy 

Anonymkode: 1bba8...932

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

De er kanskje vant til en annen kultur? Jeg var slank og hadde langt blondt hår I min ungdom. I middelhavslandene fikk jeg aldri gå i fred, mens i Norge var det aldri komplimenter å få 🙈

Anonymkode: 881ff...b43

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

De er kanskje vant til en annen kultur? Jeg var slank og hadde langt blondt hår I min ungdom. I middelhavslandene fikk jeg aldri gå i fred, mens i Norge var det aldri komplimenter å få 🙈

Anonymkode: 881ff...b43

Det er ikke et kompliment å bli forfulgt. 

Anonymkode: b2eb8...9b5

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Herregud, vi bor i et samfunn der vi må hjelpe hverandre, så hvorfor kan ikke du gjøre en eller flere menn litt gladere i hverdagen? En kjapp håndjager = Vinn for alle. De slutter å følge deg, og de får tømt seg.

Anonymkode: b1db9...787

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du kan øve på et mer avvisende kroppsspråk.

Anonymkode: 46de8...9d0

• Liker 3
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Si jeg er gift med en falsk ring og vis et fask bilde av en av  eksene dineog bilde av et blondt barn si jeg skal hente ungen min i bhg!!!!!!!! Og jeg er gravid!!!!!!! 

Anonymkode: b501b...8e3

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det er ikke et kompliment å bli forfulgt. 

Anonymkode: b2eb8...9b5

Nettopp, det er seksuell trakassering.

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet

Utenlandske menn klager over at de blir stoppet 5 ganger på en måned av politiet. De skulle vært en uke i skoene til en hvit kvinne i Norge i dag. Da hadde fått perspektiv på ting.

Anonymkode: fbb18...a84

• Liker 14

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...