Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det ok? Jeg har tatt ut spiralen for den var så vond, glemt å starte med noe nytt, så det er jo min skyld, vi er gift og har to små barn under 6 år

Anonymkode: 7c788...ee8

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet han at du r gravid?

Anonymkode: 4204d...f0b

AnonymBruker
Skrevet

Ikke ok. Dette finner dere best ut av sammen tenker jeg.

Anonymkode: 8d436...4fc

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet

Din kropp og ditt valg. Kjenner etter om du for til p leve godt med en slik hemmelighet. Om du er redd for «kjeft» mht prevensjon er det en fellessak. Han er delaktig i samleie og risikoen for graviditet på samme linje som deg.

Anonymkode: 1bd51...a32

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ikke ok. Det er en stor ting. 

Anonymkode: cfc66...00e

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Vet han at du r gravid?

Anonymkode: 4204d...f0b

Nei

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Ikke ok. Dette finner dere best ut av sammen tenker jeg.

Anonymkode: 8d436...4fc

Sikkert bare kjeft å få

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Din kropp og ditt valg. Kjenner etter om du for til p leve godt med en slik hemmelighet. Om du er redd for «kjeft» mht prevensjon er det en fellessak. Han er delaktig i samleie og risikoen for graviditet på samme linje som deg.

Anonymkode: 1bd51...a32

Tenker jeg kan si det senere

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Ikke ok. Det er en stor ting. 

Det er det, men han blir sikkert bare sint

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sikkert bare kjeft å få

Det kan hende, men nå har du gjort noe veldig dumt. Du kan ikke droppe prevensjon på den måten, det er et enormt svik. 

Anonymkode: 1ff6c...67b

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Det er et stort svik fra din side å ikke si det. Det er du som tar beslutningen om å beholde eller ikke, men å ikke si det til din mann er uforståelig. Hva skal du gjøre om du får komplikasjoner og må kjøres til sykehus? Skal han stå der da med lua i hånda og ikke fortelle legene hva som feiler deg? Eller hvis dere velger å beholde neste mann men du må oppføre antall abort og det har økt siden du gikk gravid med andremann? Det er tross alt din ektemann du prater om, og hvis du ikke kan fortelle han dette så er ikke forholdet noe mer verdt å kjempe for og du kan likesågodt flytte ut.

Anonymkode: 5ea34...7a8

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Tenker jeg kan si det senere

Det tror jeg ikke er så lurt. Enten sier du det nå ellers holder du for alltid tett om det. Å fortelle ham at du har gått bak ryggen hans på denne måten kommer neppe til å falle i god jord. 

Anonymkode: aa2c4...7b7

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det er det, men han blir sikkert bare sint

Men skal du ta valg i livet som går ut på å ikke gjøre ham sint?  Hans sinne har ikke noe med deg å gjøre. Det er hans og hans alene. Ikke noe å bry seg om. La ham rase fra seg og se taust på. 

Alle gjør feil og det er bare sånn. Du ble gravid. Han kunne brukt kondom forresten. Har en sex ubeskyttet blir en ofte gravid. Om det faktum gjør ham sint er det bare å la ungen/ham rase fra seg. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Det kan hende, men nå har du gjort noe veldig dumt. Du kan ikke droppe prevensjon på den måten, det er et enormt svik. 

Anonymkode: 1ff6c...67b

Om man går og har vondt lenge og blir kvitt den smerten så kan man kanskje føle seg for lettet, og siden jeg hadde spiral så har je fikle tatt en pille eller noe daglig så det var ikke rutine

Skrevet

Det er mer bekymringsverdig at du er redd sinnet hans en at du glemte spiralen.

• Liker 23
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det er et stort svik fra din side å ikke si det. Det er du som tar beslutningen om å beholde eller ikke, men å ikke si det til din mann er uforståelig. Hva skal du gjøre om du får komplikasjoner og må kjøres til sykehus? Skal han stå der da med lua i hånda og ikke fortelle legene hva som feiler deg? Eller hvis dere velger å beholde neste mann men du må oppføre antall abort og det har økt siden du gikk gravid med andremann? Det er tross alt din ektemann du prater om, og hvis du ikke kan fortelle han dette så er ikke forholdet noe mer verdt å kjempe for og du kan likesågodt flytte ut.

Anonymkode: 5ea34...7a8

Du må være singel

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt kan du det

Anonymkode: 9cf7c...005

Skrevet

Visste han at du hadde fjernet spiralen?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt greit, tenker jeg. Hvilken skade tar han av å ikke vite det?

Jeg hadde delt det da. Siden det ikke hadde skjedd noe negativt siden min mann tenker likt som meg og ville støttet meg 100%. Men høres ikke helt ut som om det er tilfellet her?

Anonymkode: 9e922...7bc

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

neineinei. er du redd for han blir sint, så blir han hvertfall det om. han finner ut at du har tatt abort uten hans viten. det kan faktisk være så alvorlig at det ødelegger deres forhold. 

kommunikasjon og tillit sier jeg bare

Anonymkode: d59bd...ca3

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...