Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i første trimester, og jeg blir så varm om natten!! Er det vanlig? Leser jo at badstue osv ikke er bra så blir litt bekymret. Har på en tykk vinterdyne da vi liker å ha vindu oppe om natten. Føler det blir litt drøyt å bytte til sommerdyne også?

Anonymkode: eedb2...f21

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Det er helt normalt å bli ekstra varm. Jeg gikk rundt og følte meg som om jeg bar på en varmeovn i magen. Var glovarm deler av svangerskapet!

Anonymkode: ac256...0b1

• Liker 1
Skrevet

Jeg  var varm som f store deler av svangerskapet, og var kjempeglad for ar termin var i slutten av desember 😆

Jeg brukte sommerdyne hele den vinteren Jeg var gravid, og det var en kald vinter her som jeg bor. Jeg holdt også mannen varm siden jeg var så varm selv. Er det økte blodvolumet som gjorde det på meg

Skrevet

Ingenting å bekymre seg for det :) Mannen min ligger med vinterdyne og ullteppe oppå nær ovnen, jeg ligger med dyna halvt på meg og koker om natta... 3 trimester her da, men har ikke vært mye kald dette året! 😅

AnonymBruker
Skrevet

Godt det er fler som er varme! 😅 Da tror jeg jeg sjanser på å bytte til sommerdyne i natt og se om det blir bedre! 

Kjekt å ha en gravid varmeovn i huset nå for tiden med disse strømprisene da! 🙈

ts

Anonymkode: eedb2...f21

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har begynt å svette som aldri før om nettene… 🙈 så ja det er nok helt normalt og bli litt varmere. 

Anonymkode: fa0bf...4b4

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...