AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Noen som vet? Jeg og samboer skal gifte oss, og planen var i sommeren som var..pga Korona ble det lagt på is litt og papirene vi sendte inn «gikk ut på dato» Nå skal vi sende onn nye, og spørsmålet er; for mannen som ble formelt skilt for under to år siden, må han ha ny underskrift fra eks om at de er ferdig skiftet? (Jada, jeg vet man kan sende inn på nett 🤓) Anonymkode: eef3c...6e3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Må man ha det? Sendte ikke inn noe om det jeg da jeg gifta meg på nytt i 2019. Anonymkode: 64d3a...b78
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Noen som vet? Jeg og samboer skal gifte oss, og planen var i sommeren som var..pga Korona ble det lagt på is litt og papirene vi sendte inn «gikk ut på dato» Nå skal vi sende onn nye, og spørsmålet er; for mannen som ble formelt skilt for under to år siden, må han ha ny underskrift fra eks om at de er ferdig skiftet? (Jada, jeg vet man kan sende inn på nett 🤓) Anonymkode: eef3c...6e3 Formelt skilt så er ha jo skilt Anonymkode: 51a18...012
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Hvis det er under 2 år siden han ble skilt så skal det visst skrives under fra eks på den som heter erklæring om skifte.. Anonymkode: eef3c...6e3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Hvis det er under 2 år siden han ble skilt så skal det visst skrives under fra eks på den som heter erklæring om skifte.. Anonymkode: eef3c...6e3
A-hunter Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som vet? Jeg og samboer skal gifte oss, og planen var i sommeren som var..pga Korona ble det lagt på is litt og papirene vi sendte inn «gikk ut på dato» Nå skal vi sende onn nye, og spørsmålet er; for mannen som ble formelt skilt for under to år siden, må han ha ny underskrift fra eks om at de er ferdig skiftet? (Jada, jeg vet man kan sende inn på nett 🤓) Anonymkode: eef3c...6e3 Skatteetaten skal sitte med erklæringen fra "forrige" runde slik jeg har forstått det. Den kan sendes uavhengig av de andre dokumentene for prøving, og skal ikke være nødvenfig mer enn en gang.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Vi ble gift 6 mnd etter hans skilsmisse, de begge hadde skrevet under(under skilsmissen) at de var ferdig med arv og skifte og at al var oppgjort, eller så må du spørre eksen, og det tror jeg ikke er aktuelt i alle tilfeller Anonymkode: bbb52...118
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå