Gå til innhold

Er telefonsex der begge kommer utroskap?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Altså to som er tiltrukket av hverandre og kjenner hverandre har telefonsex over tid. Den ene kommer i tlf, den andre forteller om onani i etterkant. Telefonsamtaler som tenner begge fortsetter, så prat om hva man har gjort alene i mellomtiden. 

Er dette utroskap? 

Ønsker bare saklige svar. 

Anonymkode: 1a244...d07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ja all seksuell kontakt eler følelsesmessig romantisk kontakt med andre er utroskap 

Anonymkode: b6e7e...68b

• Liker 25
Gjest Alterego666
Skrevet

Hvos du kan fortelle om det til partner og partner er OK med det, er det ikke utroskap.

AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (10 minutter siden):

Hvos du kan fortelle om det til partner og partner er OK med det, er det ikke utroskap.

H*n kan ikke fortelle sin partner om det. Jeg har ingen annen. Jeg forstår godt at det ikke blir utroskap om det kan deles med partner. Det jeg tenker mest på er om slik seksuell kontakt er nok i seg selv da, til å være utroskap. Jeg synes det. Jeg er ute etter andres (som sagt saklige) svar og meninger her. 

AnonymBruker
Skrevet

For meg er dette en "no brainer". 

Utro betyr "ikke trofast", og om man har telefonsex med andre så er man ikke trofast.. altså er man utro. 

Anonymkode: d25f5...c5c

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Eh ja. Det er utroskap. 

Anonymkode: 3a079...fc9

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Utroskap er kjønnsorgan mot kjønnsorgan. Unntatt ved lek.

Anonymkode: 6edc1...214

AnonymBruker
Skrevet

Om begrepet utroskap dekker det er irrelevant for meg egentlig. Det er uattraktivt og respektløst. Hadde min partner holdt på med skjult telefonsex og runking i røret hadde jeg mista fullstendig lysten på å ha ham inni meg og ved min side videre i livet. Små, viljeløse forkvaklede mennesker holder på med det der, sammensmeltning av ego og kjønnsorgan. 

Anonymkode: 7baec...240

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

H*n kan ikke fortelle sin partner om det. Jeg har ingen annen. Jeg forstår godt at det ikke blir utroskap om det kan deles med partner. Det jeg tenker mest på er om slik seksuell kontakt er nok i seg selv da, til å være utroskap. Jeg synes det. Jeg er ute etter andres (som sagt saklige) svar og meninger her. 

Ja, klart det. Blir jo tilsvarende som å sende nakenbilder eller lignende, det er jo seksuell kontakt med andre som ikke er avtalt med partneren.

Anonymkode: 285f2...ffb

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Ja så klart det er utroskap! Om hun bor i kristiansand og han i tromsø og aldri møttes, så er dette utroskap. 

Anonymkode: 4ed42...33e

• Liker 6
Skrevet

Jeg syns dette går under utroskap ja

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Nei det er ikke utroskap.

Anonymkode: 12222...b61

AnonymBruker
Skrevet

Nei, dette er en telefonsamtale med en happy ending. Uforståelig at dere skal lage så mye krøll ut av ingenting. 

Anonymkode: 10a04...fa0

• Liker 1
Gjest Alterego666
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Det samme gjelder jo h*n du har telefonsex med.

AnonymBruker
Skrevet

Camsex er utroskap 

Anonymkode: b8544...e1a

AnonymBruker
Skrevet

Vil jo avhenge av hvordan man definerer og forstår utroskap. Hvis man tenker at det skal en fysisk handling til for at det er utroskap, så er det jo ikke det. Men det er jo et bedrag, noe han skjuler for sin partner. Er man da redelig, bruker tilliten rett, eller bedrar man noen?  Det er opp til hver enkelt å avgjøre om det er riktig eller galt- men jeg ville definert det som utroskap, så lenge partner gikk bak min rygg og delte en seksuell intimitet med et annet menneske, som jeg ikke visste om. 

Anonymkode: f820d...8cd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Alterego666 skrev (3 timer siden):

Det samme gjelder jo h*n du har telefonsex med.

Enig, er allikevel ute etter andres saklige svar utfra hovedinnlegget. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Om begrepet utroskap dekker det er irrelevant for meg egentlig. Det er uattraktivt og respektløst. Hadde min partner holdt på med skjult telefonsex og runking i røret hadde jeg mista fullstendig lysten på å ha ham inni meg og ved min side videre i livet. Små, viljeløse forkvaklede mennesker holder på med det der, sammensmeltning av ego og kjønnsorgan. 

Anonymkode: 7baec...240

Å kalle noen små, viljeløse og forkvaklede mennesker er vel ikke helt i tråd med å gi et saklig svar på HI. TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...