AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Hei, M23 her. Ser at en god del av mine jevnaldrende jenter bruker penger på begge. Det ser veldig merkbart ut...og skal jeg være helt ærlig, så ender alle med å se "like" ut. Dvs. fillers på samme stedene, duckface, osv. Vi i guttegjengen har snakket om dette flere ganger, og konsensus er at disse tingene slettes ikke forbedrer utseendet 🤷♂️ Noen ganger ser det helt åpenbart ut, men vi greier ikke å skjønne hvem dette er siktet mot. Det er greit nok at om jentene føler at dette er sånn de vil se ut, så er det deres valg - og vi har jo ikke noe med det å gjøre. Men, samtidig, så har man en følelse at dette er strategisk gjort. Er det influencere eller kjendiser som har skylda? Anonymkode: f22cf...250 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Ja, influencere, sosiale medier, skjønnhetsidealer vi konstant blir fôret i musikk, tv, internett, reklamer, butikker. Når vi har smartphone og hyppig bruk av sosiale medier programmeres vi i hyppig tempo med sterk påvirkningskraft i forhold til før sosiale medier og smartphones kom. Men selv da ble man jo påvirket av å ville se ut som folk i reklamer og på film. Anonymkode: 7a043...93a 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 De tror at de får oppmerksomhet hos gutta og at de ser deilige ut. Nei, takke meg til en naturlig, blid og søt og pen dame, men normale lepper og vipper. Anonymkode: 04656...034 6
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (6 timer siden): Anonymkode: 99cdb...9be Leppestørrelsen er neppe det første en tenker på når en ser hu her... Anonymkode: 06159...121 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 De aller fleste gjør ikke det da. Anonymkode: 2925c...ef2 3
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Hei, M23 her. Ser at en god del av mine jevnaldrende jenter bruker penger på begge. Det ser veldig merkbart ut...og skal jeg være helt ærlig, så ender alle med å se "like" ut. Dvs. fillers på samme stedene, duckface, osv. Vi i guttegjengen har snakket om dette flere ganger, og konsensus er at disse tingene slettes ikke forbedrer utseendet 🤷♂️ Noen ganger ser det helt åpenbart ut, men vi greier ikke å skjønne hvem dette er siktet mot. Det er greit nok at om jentene føler at dette er sånn de vil se ut, så er det deres valg - og vi har jo ikke noe med det å gjøre. Men, samtidig, så har man en følelse at dette er strategisk gjort. Er det influencere eller kjendiser som har skylda? Anonymkode: f22cf...250 Stygt å lyve 😉 Anonymkode: 65560...f0c 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Jeg lurer egentlig mest på hvordan de vil se ut i 40-50 årene når de starter så tidlig. Det må da ødelegge ansiktet. Anonymkode: 670a5...8b8 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg lurer egentlig mest på hvordan de vil se ut i 40-50 årene når de starter så tidlig. Det må da ødelegge ansiktet. Anonymkode: 670a5...8b8 Hvorfor må det det? Det kan jo løses opp og fjernes om ønskelig. Anonymkode: 65560...f0c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Stygt å lyve 😉 Anonymkode: 65560...f0c ? Anonymkode: 06159...121 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): ? Anonymkode: 06159...121 Innlegget er vell ikke akkurat skrevet av mann23 😂😂😂 Anonymkode: 65560...f0c 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Sikkert ikke helt innafor å si, men jeg kan ikke forstå at de er mentalt i vater. Det ser jo virkelig ikke bra ut med et uncanny valley-utseende, heller litt skremmende, og det er jo helt fjernt å gjøre det når man er i sin beste alder og i utgangspunktet er så nærme perfekt man vil kunne nå uansett. Det er rett og slett helt uforståelig. Det er sjokkerende å se hvor vakre enkelte unge kvinner var før de begynte med dette tullet, mens de nå ikke finnes pene i det hele tatt. Anonymkode: b6186...e21 7
Almond Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Hei, M23 her. Ser at en god del av mine jevnaldrende jenter bruker penger på begge. Det ser veldig merkbart ut...og skal jeg være helt ærlig, så ender alle med å se "like" ut. Dvs. fillers på samme stedene, duckface, osv. Vi i guttegjengen har snakket om dette flere ganger, og konsensus er at disse tingene slettes ikke forbedrer utseendet 🤷♂️ Noen ganger ser det helt åpenbart ut, men vi greier ikke å skjønne hvem dette er siktet mot. Det er greit nok at om jentene føler at dette er sånn de vil se ut, så er det deres valg - og vi har jo ikke noe med det å gjøre. Men, samtidig, så har man en følelse at dette er strategisk gjort. Er det influencere eller kjendiser som har skylda? Anonymkode: f22cf...250 Så lenge dem får en positiv tilbakemelding og oppmerksomhet fra både gutter og jenter så gjør dem jo det «riktige». Skal ikke nevne navn, men se på influencere som får ufortjent mye penger og oppmerksomhet. Ikke mange av disse som ser ubehandlet ut… Og merkelig nok så hører jeg gutter og menn fortelle hvor j**** disse ser ut, men samtidig ser man at gutter henger etter som slips. Rart det der. «jenter prøver bare å imponere andre jenter…» mjaaa…. Ikke helt sikker på det. Jenter gjør som andre jenter som får suksess og oppmerksomhet fra gutter. Og så lenge gutter vier positiv oppmerksomhet- ja da fortsetter det. Dessverre. 5
Gjest wwoman Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 Jeg har det fordi jeg synes det er fint og jeg føler meg vel med det
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hvorfor må det det? Det kan jo løses opp og fjernes om ønskelig. Anonymkode: 65560...f0c Hvordan fjerner man det, og blir det ikke synlig at man har gjort inngrep for å fjerne? Anonymkode: 8390b...2c8
Gjest Ghostface Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Aner ikke, og det er synd for mange av dem var pen før de begynte med det.
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvordan fjerner man det, og blir det ikke synlig at man har gjort inngrep for å fjerne? Anonymkode: 8390b...2c8 Botox varer vell i et lite halvår før det er gått ut av seg selv. Lip fillers (alt etter som hvilke stoff) blir løst opp med sprøyter som løser opp stoffet og det forsvinner. Nei det blir ikke arr av ordinære sprøytestikk i ansiktet. Anonymkode: 65560...f0c
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Innlegget er vell ikke akkurat skrevet av mann23 😂😂😂 Anonymkode: 65560...f0c Hvorfor det? Jeg syns det er ganske naturlig at gutter lurer på hva som gjør at så mange jenter tar sånne behandlinger. Særlig populært er det jo for jenter i nettopp hans aldersgruppe Anonymkode: 7a043...93a 4
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvorfor det? Jeg syns det er ganske naturlig at gutter lurer på hva som gjør at så mange jenter tar sånne behandlinger. Særlig populært er det jo for jenter i nettopp hans aldersgruppe Anonymkode: 7a043...93a Det ser man jo ganske enkelt på skrive måten. Synes da virkelig på lang vei at det er gretten kvinne 45 som er ute på vift. Nei menn på 23 bryr seg ikke i særlig grad da de tilhører samme trendbilde. Hørte aldri jevngamle gutter spøre hvorfor jenter plukka bryna til de ikke var der lenger tidlig på 2000tallet... Anonymkode: 65560...f0c 3
AnonymBruker Skrevet 3. januar 2022 #20 Skrevet 3. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 18.00): Hvorfor må det det? Det kan jo løses opp og fjernes om ønskelig. Anonymkode: 65560...f0c Nei, så enkelt er det ikke. Har lest om flere senskader. Anonymkode: 670a5...8b8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå