BalledHead Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Lurer på hvorfor dere andre er akkurat her på KG, akkurat her i Seksualitets-forumet, akkurat nå i dette øyeblikk ? 😊 Jeg? Dette er ikke en kontaktannonse - men jeg er her fordi jeg er kåt, og kanskje det er noe spennende lesning eller spennende folk å snuble borti. Fint om det ikke startes en lang tirade og pissing contest om hvorfor ditt, og du er datt fordi bla bla bla. Bare svar helt enkelt på hva sol førte deg hit akkurat denne gangen 😊 1
Entern Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Kjeder meg Anonymkode: 5405f...aa5 Samme her. Er trøtt og full. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Våknet tidlig og kjedet meg. (Dersom nicket ditt skal fortelle oss at du ikke har hår på hodet bør du hete BaldHead. FYI).
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Nysgjerrig. Kjeder meg. Mannen snorker, jeg sover dårlig. Det lukter sigar i huset etter nattens obligatoriske en-gang-i-året røyking, og lukta gjør meg kvalm. Anonymkode: 73d84...e57 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 Venter på ferge.. Anonymkode: 4d992...72c 2
MarianneE Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Så overskriften på hovedsiden, trykte av nysgjerrighet. Var ikke klar over at det førte inn til seksualforumet. 7
Lillpia Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 BalledHead skrev (6 timer siden): Lurer på hvorfor dere andre er akkurat her på KG, akkurat her i Seksualitets-forumet, akkurat nå i dette øyeblikk ? 😊 Jeg? Dette er ikke en kontaktannonse - men jeg er her fordi jeg er kåt, og kanskje det er noe spennende lesning eller spennende folk å snuble borti. Fint om det ikke startes en lang tirade og pissing contest om hvorfor ditt, og du er datt fordi bla bla bla. Bare svar helt enkelt på hva sol førte deg hit akkurat denne gangen 😊 Kjeder meg og prokrastinerer 🙄 2
Drizzt Skrevet 1. januar 2022 #10 Skrevet 1. januar 2022 BalledHead skrev (6 timer siden): Lurer på hvorfor dere andre er akkurat her på KG, akkurat her i Seksualitets-forumet, akkurat nå i dette øyeblikk ? 😊 Jeg? Dette er ikke en kontaktannonse - men jeg er her fordi jeg er kåt, og kanskje det er noe spennende lesning eller spennende folk å snuble borti. Fint om det ikke startes en lang tirade og pissing contest om hvorfor ditt, og du er datt fordi bla bla bla. Bare svar helt enkelt på hva sol førte deg hit akkurat denne gangen 😊 Jeg så tråden øverst da jeg åpnet KG som tråd med sist skrevet innlegg og bestemte meg for å kikke inn 4
BalledHead Skrevet 1. januar 2022 Forfatter #11 Skrevet 1. januar 2022 4 hours ago, Alterego666 said: Våknet tidlig og kjedet meg. (Dersom nicket ditt skal fortelle oss at du ikke har hår på hodet bør du hete BaldHead. FYI). Akkurat engelsk har jeg rimelig bra kontroll på (uten at jeg gidder kaste bort kalorier på å fortelle deg hvorfor), men skjønner at ordspill ikke er din greie.. Alter ego er forøvrig to ord, FYI så nicket ditt burde vel i så måte vært AlterEgo666 om du er så opptatt av engelsk..
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Skrevet 1. januar 2022 Mannen har omgangssyken og sover, babyen sover, og jeg klikket meg inn via overskriften på forsiden. Anonymkode: 13d0e...8bf 2
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 1. januar 2022 #13 Skrevet 1. januar 2022 Drizzt skrev (3 minutter siden): Jeg så tråden øverst da jeg åpnet KG som tråd med sist skrevet innlegg og bestemte meg for å kikke inn Samme her 🙂
CrazyCatLady2500 Skrevet 1. januar 2022 #14 Skrevet 1. januar 2022 MarianneE skrev (3 timer siden): Så overskriften på hovedsiden, trykte av nysgjerrighet. Var ikke klar over at det førte inn til seksualforumet. Samme her. 2
Gjest Alterego666 Skrevet 1. januar 2022 #15 Skrevet 1. januar 2022 BalledHead skrev (1 time siden): Akkurat engelsk har jeg rimelig bra kontroll på (uten at jeg gidder kaste bort kalorier på å fortelle deg hvorfor), men skjønner at ordspill ikke er din greie.. Alter ego er forøvrig to ord, FYI så nicket ditt burde vel i så måte vært AlterEgo666 om du er så opptatt av engelsk.. BalledHead er ett ord? (Du behøver ikke svare).
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Skrevet 1. januar 2022 Skulle henge opp en lampe, så virket ikke lampen så ble jeg litt sur fordi jeg trengte lys der akkurat nå fordi jeg skulle rydde og ommøblere akkurat det hjørnet så satt jeg meg ned her i stedet. Anonymkode: 5eefd...7af 3
Forundret.. Skrevet 1. januar 2022 #17 Skrevet 1. januar 2022 BalledHead skrev (13 timer siden): Lurer på hvorfor dere andre er akkurat her på KG, akkurat her i Seksualitets-forumet, akkurat nå i dette øyeblikk ? 😊 Jeg? Dette er ikke en kontaktannonse - men jeg er her fordi jeg er kåt, og kanskje det er noe spennende lesning eller spennende folk å snuble borti. Fint om det ikke startes en lang tirade og pissing contest om hvorfor ditt, og du er datt fordi bla bla bla. Bare svar helt enkelt på hva sol førte deg hit akkurat denne gangen 😊 Nysgjerrig på tråden pga overskrifta og det at den lå på fremsiden der hvor de suste aktive trådene ligger, uansett gren. Det at den lå i dette forumet ble jeg ikke obs på før jeg klikket meg inn på tråden. 2
Nykalender2022 Skrevet 1. januar 2022 #18 Skrevet 1. januar 2022 Jeg kom hit for å stille spørsmål om hvordan man får damer til å inrømme feil. Men jeg fikk ikke svar. Jeg jobber med en dame som har sagt at jeg har bedt henne fylle olje i beholderen for vindusspylevæske til dem andre på verkstedet. Dette har jeg aldri gjort. Lurte på hvordan jeg kunne løse det, men ingen som visste det. Jævla dårlig stemning på jobben nå. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Skrevet 1. januar 2022 Leter etter en tråd jeg kan trolle i Anonymkode: 70621...7b1
Gjest Warrior Skrevet 1. januar 2022 #20 Skrevet 1. januar 2022 Fordi jeg så overskriften her på seksualitet forumet. Går av og til på seksualitet forumet fordi jeg har lyst og er nysgjerrig på hva andre skriver. Kanskje jeg får noen ideer eller kan gi noen råd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå