AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #1 Skrevet 1. januar 2022 Jeg er kritthvit i ansiktet om vinteren, noen ganger med litt rød undertone hvis det feks er veldig kaldt ute. Minner litt om huden til Nicole Kidman, men jeg blir veldig (fint) bruk/gylden om sommeren. (Ikke rød om sommeren altså) Jeg bruker solpudder om vinteren, men ser jo på bilder at huden min fortsatt lyser hvitt…. Er det noen med lik hudfarge som har noen tips til hvordan jeg kan få mer glød og farge om vinteren? Vil det funke med mineral foundation med gul undertone? (Jeg bruker ikke foundation til vanlig) Hva gjør dere andre? Setter pris på tips om produkter. Anonymkode: 0a733...6ce
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #2 Skrevet 1. januar 2022 Jeg bruker TanRevel en gang i uka. Innimellom i kombinasjon med clarins glow drops i dagkremen. I fest-sesongen bruker jeg også San tropez mouse på overkropp og armer slik at kontrasten ikke blir for stor. Ikke prøv deg med annen foundation enn den som matcher hudtonen din, det vil bare se feil ut. Anonymkode: bbc8d...807
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Skrevet 1. januar 2022 Jeg bruker en selvbruning til ansiktet fra biotherm, den gir meg akkurat passe farge i ansiktet uten at jeg ser fake ut. Biotherm Aqua Serum Autobronzant Face heter den. bruker den hele året for jeg blir ikke brun i ansiktet om sommeren, men kroppen blir kjempebrun så da ser det rart ut med kritthvitt ansikt Anonymkode: f7ac1...70b
mingus Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 Jeg godtar huden min som den er og gidder ikke skjems pga hudfarge. Vi bor så langt nord med mye mørke om vinteren, så det burde jo ikke være noe spørsmål om hvorfor en er så hvit en gang. 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 Enten gjør du ingenting eller så bruker du bittelitt selvbruning. Anonymkode: fd3a6...c32
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Skrevet 1. januar 2022 mingus skrev (2 timer siden): Jeg godtar huden min som den er og gidder ikke skjems pga hudfarge. Vi bor så langt nord med mye mørke om vinteren, så det burde jo ikke være noe spørsmål om hvorfor en er så hvit en gang. Problemet er vel egentlig ikke bare hudfargen, men det at ansiktet mitt ser ut som et flatt lettet fullstendig uten skygge og konturer når noen tar bilder av meg. Dette til tross for at jeg har lagt på litt solpudder og blush. Absolutt alle bilder fra denne årstiden ser forferdelige ut… Anonymkode: 0a733...6ce
AprilLudgate Skrevet 1. januar 2022 #8 Skrevet 1. januar 2022 Selvbruningsdråper i dagkremen, holder nok med 1-2 dråper. Jeg synes veldig lys hud er fint jeg da En annen ting som hjelper på glød er å droppe helmatte produkter, velg flytende blush med litt glød i. Make the Make sin flytende bronzer + Omega blush er knallfine på, særlig bronzeren. Den gir bare en utrolig fin og frisk glød. 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #9 Skrevet 1. januar 2022 Følger! Er det forresten noen som vet om en dagkrem med tint, som faktisk passer til ganske blek hud? Alle de jeg har prøvd, har vært for mørke for meg. Anonymkode: 2acf6...113
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #10 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Er det forresten noen som vet om en dagkrem med tint, som faktisk passer til ganske blek hud? Alle de jeg har prøvd, har vært for mørke for meg. Anonymkode: 2acf6...113 Jeg pleier å blande foundation med litt dagkrem. Da jeg ofte synes fargede dagkremer verken er fugl eller fisk, og har feil farge, samt at de ikke har de effektene jeg ønsker av en dagkrem. En kombo jeg liker godt er et-par dråper foundation, litt fuktighetskrem, og et-par dråper glow drops med selvbruningseffekt. Jeg blir selv veldig lys om vinteren, og har typisk norsk kald undertone. Dior Foreverglow 2CR passer min hud fint, har også 1CR og 3N, så blander gjerne riktig tone avhengig av hvor mye sol/selvbruning jeg har. Iblandet litt krem om man ikke ønsker en for dekkende effekt. Anonymkode: bbc8d...807
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå