Gå til innhold

Hvordan slutte med sukker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva bruker du egentlig sukker til?

Selv kjøper jeg sukker kun når jeg skal  bake.

Anonymkode: ab36b...a99

Hahaha tror vedkommende som skriver mener sukker som sukker i søtsaker og slikt. Ikke akkurat rent sukker 

Anonymkode: 11a94...f5b

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hahaha tror vedkommende som skriver mener sukker som sukker i søtsaker og slikt. Ikke akkurat rent sukker 

Anonymkode: 11a94...f5b

Da er det jo bare å droppe godteri.

Anonymkode: ab36b...a99

• Liker 1

Är ordentlig frukost med mycket protein, log på fett och kolhydrater. Samma sak med lunch och två snacks på dagen. Ät rätt saker när du äter så du blir mätt, och så att blodsockret håller sig lågt och jämt. Drick vatten, inte läsk. 

Äter jag så känner jag inte samma sötsug som när jag ätit sämre, och inte ätit mellanmål med bra innehöll. Mycket lättare att hålla sig undan socker i from av läsk, godis och söta bullar då. 

• Liker 2
AnonymBruker

Begynn å lese på næringsinfo bak på emballasje. Det gjorde susen for meg.  Nå som jeg vet hvor mye sukker, fett og kalorier ting inneholder, så er det utelukket å kjøpe søtsaker (til meg selv). En liten sjokoladekjeks kan ødelegge alt etter en dag med faste/trening eller bare sunt kosthold. 

Går på en smell når jeg er på familiebesøk av og til, men i hverdagen er søtsaker bannlyst. 

Anonymkode: b6cc0...b52

• Liker 1

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...