Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Anonym373
Skrevet

Har vært her inne for spesielt trening og kosthold tråder, men kommet over mye annet rart også, reagere på hvordan menn omtaler kvinner, og hvordan kvinner omtaler menn, jeg har kommet til den slutning at mye av det jeg leser ikke kan stemme, det er for store kontraster til det man selv selv ser i samfunnet, jeg er ganske sikker på at de fleste tråden ang relasjoner, er fiktive å at mange tråder er skap kun for å skape irritasjon, etter å lese ufattelig mange tråder, er min oppservasjon at de som er her for å søke råd og veiledning er en minoritet, man skal lese ganske mange bulshit tråder! 1/20 tråder inneholder kanskje noen man finner troverdig , men da er mange ganger TS kun ute etter å få ut frustrasjon , sjelden man får inntrykk at vedkommende ønsker å bedre sin posisjon  å foreta seg noe!  
Denne offer tanke gangen er også noe som gir avsmak , hvor det sjeldent er situasjonen men menneske som offer som fokus.

jeg takker for meg , 2021 har gitt meg innsikt i bobla deres , godt nytt år! Lykke til med livene deres , Adjø!  Jeg er ferdig her.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff, må være kjipt å starte så bittert på det nye året.

Min oppfattning av kg er ikke lik din. Kanskje du heller burde ha som nyttårsfortsett å bli mer positiv og ikke tolke alt i værste mening. 

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Ok, men det er ingen flyplass hvor du trenger å meddele at du drar. Godt nyttår. 

Anonymkode: 94229...380

• Liker 6
Gjest Warrior
Skrevet

Synd du ikke liker deg her. Synes kg er et bra forum jeg. Godt nyttår til deg også :) 

AnonymBruker
Skrevet

Det er mange trollkjerringer og trollgubber her inne. 

Anonymkode: 94792...0ec

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
Blueberrymuffin skrev (1 minutt siden):

Uff, må være kjipt å starte så bittert på det nye året.

Min oppfattning av kg er ikke lik din. Kanskje du heller burde ha som nyttårsfortsett å bli mer positiv og ikke tolke alt i værste mening. 

Hvorfor liker du din egen melding? Men enig han virker litt vel negativ.

Anonymkode: 81cf4...9bb

AnonymBruker
Skrevet

Off to a flying start. 

Skål! 

Anonymkode: b6c03...a3e

Skrevet

Æh, u win some, u lose some, it’s the KG.

Mye trolltull her men også mange fine folk.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Hvorfor liker du din egen melding? Men enig han virker litt vel negativ.

Anonymkode: 81cf4...9bb

Brukere kan ikke like egne meldinger. Det fungerer kun som ab ;) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...