Gå til innhold

Hvorfor ser noen mer naturlige ut med botox enn andre? Er det veldig stor kvalitetsforskjell på botoxen eller er det behandleren?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er jo mitt pussig, at noen ser fantastiske ut. Andre ser latterlige og kunstige ut.

Jeg snakker om vanlige folk på gaten nå( i Oslo)Ikke Hollywoodfolk.

Anonymkode: 8abb4...1fb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, overdriver man så blir det ikke pent iallfall. Tror det er lett å bli avhengig av, for plutselig ser man «feil» over alt og man tror det er menneskelig å ha porselenshud. Har man en liten dæsj i ny og ne så ser det nok mer naturlig ut.

Anonymkode: b145b...360

Skrevet

Kommer an på hvor lenge de har tatt det. De som har gjort det i mange år får den typiske botox pannen 

Kommer også an på hvor mye botox de setter hver gang, noe som kalles minibotox har blitt populært for å se mer naturlig ut 

AnonymBruker
Skrevet

Noen ansiktstrekk "kler" det litt bedre Ann andre. Det blir så rart når det dette botoxen gjør ikke harmonerer med resten av de naturlige trekkene.

Anonymkode: 48b0c...873

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Kaur skrev (5 timer siden):

Kommer an på hvor lenge de har tatt det. De som har gjort det i mange år får den typiske botox pannen 

Kommer også an på hvor mye botox de setter hver gang, noe som kalles minibotox har blitt populært for å se mer naturlig ut 

Hva er «den typiske botox pannen?» som ser unaturlig ut da? Jeg er vel blant de få som det ikke synes at jeg tar botox av og til. Begynte for to år siden da. Kanskje derfor. De jeg kjenner som det viser tydelig på har tatt det i over 10 år allerede. Tror det viser uansett da. Og dersom man er over 50 år.

Anonymkode: 85afc...293

AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns at botox ser spesielt fælt ut på kvinner som er allerede pen. Det ødelegger de naturlige pene trekkene. 

Anonymkode: 03987...aee

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har Botox i pannen pga overaktige muskler. Det ser pent og jeg ser mye våknere ut. Og slipper den jævla hodepinen.

Anonymkode: 81154...52d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...