Gå til innhold

Kan man ha influensa uten smerter?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Våknet og var slapp i dag og fått rundt 40 i feber. Men har ikke vondt i halsen, null snørr og null vondt i hodet. Annet en feber, øresus og null matlyst så er jeg ok. 

Anonymkode: 4edb8...903

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da er ikke dette influensa. Man blir ordentlig dårlig av influensa. Gjerne med oppkast, og alltid smerter i kroppen.

Anonymkode: 938b1...ec0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Da er ikke dette influensa. Man blir ordentlig dårlig av influensa. Gjerne med oppkast, og alltid smerter i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kan da vel ikke bli så dårlig av forkjølelse, så det må være influensa eller noe annet veldig rart. Har lette smerter i musklene ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
10 hours ago, AnonymBruker said:

Feil. Man kan til og med ha influensa uten symptomer. Sist jeg hadde influensa hadde jeg hverken oppkast eller smerter i kroppen og jeg hadde bare såvidt litt feber. Og Influensa var påvist med labtest både hos meg og sønnen min.

Anonymkode: eca5e...206

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kan det være korona?

Anonymkode: 24fa7...ea8

Er vel ikke umulig, men skal jo ikke bli elendig når en er fullvaksinert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvis du ikke har noen luftveissymptomer kan det jo være noe helt annet. En annen type infeksjon i kroppen som verken er forkjølelse, influensa eller korona. Behandlingen er uansett å ta det rolig og få i seg nok mat og drikke, så jeg skjønner ikke hvorfor det er viktig om det er influensa eller ikke. Hvis feberen ikke går ned ville jeg vurdert legevakt. Og en koronatest. Du kan bli ordentlig syk selvom du har to vaksinedoser

Anonymkode: 52505...9b1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...