AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Del Skrevet 31. desember 2021 Våknet og var slapp i dag og fått rundt 40 i feber. Men har ikke vondt i halsen, null snørr og null vondt i hodet. Annet en feber, øresus og null matlyst så er jeg ok. Anonymkode: 4edb8...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Del Skrevet 31. desember 2021 Da er ikke dette influensa. Man blir ordentlig dårlig av influensa. Gjerne med oppkast, og alltid smerter i kroppen. Anonymkode: 938b1...ec0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #3 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da er ikke dette influensa. Man blir ordentlig dårlig av influensa. Gjerne med oppkast, og alltid smerter i kroppen. Anonymkode: 938b1...ec0 Anonymkode: 4edb8...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Da er ikke dette influensa. Man blir ordentlig dårlig av influensa. Gjerne med oppkast, og alltid smerter i kroppen. Anonymkode: 938b1...ec0 Kan da vel ikke bli så dårlig av forkjølelse, så det må være influensa eller noe annet veldig rart. Har lette smerter i musklene ja Anonymkode: 4edb8...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Del Skrevet 1. januar 2022 10 hours ago, AnonymBruker said: Da er ikke dette influensa. Man blir ordentlig dårlig av influensa. Gjerne med oppkast, og alltid smerter i kroppen. Anonymkode: 938b1...ec0 Feil. Man kan til og med ha influensa uten symptomer. Sist jeg hadde influensa hadde jeg hverken oppkast eller smerter i kroppen og jeg hadde bare såvidt litt feber. Og Influensa var påvist med labtest både hos meg og sønnen min. Anonymkode: eca5e...206 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Del Skrevet 1. januar 2022 Kan det være korona? Anonymkode: 24fa7...ea8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #7 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Kan det være korona? Anonymkode: 24fa7...ea8 Er vel ikke umulig, men skal jo ikke bli elendig når en er fullvaksinert. Anonymkode: 4edb8...903 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #8 Del Skrevet 1. januar 2022 Hvis du ikke har noen luftveissymptomer kan det jo være noe helt annet. En annen type infeksjon i kroppen som verken er forkjølelse, influensa eller korona. Behandlingen er uansett å ta det rolig og få i seg nok mat og drikke, så jeg skjønner ikke hvorfor det er viktig om det er influensa eller ikke. Hvis feberen ikke går ned ville jeg vurdert legevakt. Og en koronatest. Du kan bli ordentlig syk selvom du har to vaksinedoser Anonymkode: 52505...9b1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå