AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 God kveld, Jeg skal fatte meg i korthet i dette, men jeg lurer rett og slett på hva som er avgjørende om man skal finne tilbake til hverandre etter brudd med kjæresten? Er det noen som har erfaringer med dette? Hva skal man gjøre, og ikke gjøre dersom man har blitt dumpet, men vil kjempe for det? Er det større mulighet hvis bruddet var sunt? Eller usunt? Skal man virkelig vise hva man vil, og ikke gi seg? At man vil være der for henne og vise at man vil satse på en fremtid sammen? Ble slutt med kjæresten for noen dager siden, og vi avsluttet det forholdet på en sunn måte. Jeg skjønner at jeg ikke skal sitte å vente, at jeg skal gå videre med livet. Ble fortalt at det ikke ligger til grunn for bruddet at jeg noen gang har såret henne, eller behandlet henne dårlig på noen måte. Det handler mest om det psykiske for hennes del, at hun i en periode nå er/har vært i en ganske heavy depresjon og føler hun har mistet seg selv. Hun trenger altså tid som hun så fint sa, men likevel ikke ville dette egentlig, og at hun fortsatt ville ha kontakt fordi hun bryr seg skikkelig om meg. Hun sender så rare signaler hele veien ang dette, og jeg bare skjønner ikke helt hva jeg bør gjøre. For det virker ikke som det er dette hun egentlig vil. Hadde satt pris på ordentlige svar, og folk med erfaring fra dette tidligere. Godt nyttår! Anonymkode: 70761...b6a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Brudd er brudd. Respekter det. Anonymkode: af698...ee9 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Selvsagt sender hun ut rare signaler, hun er psykisk syk. Hun takler ikke forhold, eller deg. Let it go. Anonymkode: e6949...2d5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Brudd er brudd. Respekter det. Anonymkode: af698...ee9 Pff, jeg skriver her at jeg respekterer det. Jeg lurer genuint på de spørsmålene over, og hvis du ikke kan gi et reflektert svar så heller la være. Anonymkode: 70761...b6a 1
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 Du bør begrense kontakten, for hun kommer ikke til å klare å sette gode grenser her, det må du selv gjøre. Anonymkode: e6949...2d5
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 At man er desperat nok etter å ikke være alene. Eller at man ikke er attraktiv nok til å finne seg andre partnere uansett. Anonymkode: 4440a...27a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå