Gå til innhold

Hva tenner du mest på?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
42 minutter siden, AnonymBruker said:

Kvinner i trange jeans

Anonymkode: 85f03...64d

Kommer helt ann på hva som er inni jeansa. Om det er en 35+ år gammel brøddeigrumpe så er det mer avtennende. 19 år squatproof sprettrumpe yes please

Anonymkode: 36597...78e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

ELSKER å bli dominert og facesittet av dama men hun er iført ballkjole med strømper og høye hæler. 😍 

Anonymkode: 44e4c...45e

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hun som er sammen med fattern hun er bare 5 år eldre eller meg.  Blir kåt når hun soler seg på verandaen. Gleder meg på sommer og sol.

Anonymkode: 0a8ba...53e

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting som tenner meg mer enn hvis jeg får henne til å bukte seg ustyrlig i nytelse og orgasme(r) bare med munn, tunge å fingre mmmm..  Når man da etter på glir inn, er ikke veien lang for en deilig sprut og gjerne ennå en orgasme til for henne.. Det er full uttelling for min del 🤤 selvom det selvsagt ikke alltid blir akkurat sånn 😉

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er visst bare jeg som er så enkel at jeg tenner mest på fysisk kos/forspill. 😆 Kyssing, kos, hud mot hud, kjenne at penis vokser seg hard og klar. 

Jeg er ganske "primitiv" slik. Intime berøringer og hva jeg opplever og sanser av fysisk pirring og nytelse er mest vesentlig for min tenning. Samt at kroppen liksom har en naturlig syklus på å trenge sex hver andre til tredje dag. 

Det hender at jeg misunner min mann litt for at han så lett kan bli kåt av visuelle inntrykk og fantasier de automatisk frembringer. At jeg skulle ønske at jeg også bare kunne se på en flott mann, eventuelt kvinne, og bli kåt av det. Det virker så oppfriskende og enkelt å bli inspirert til kåthet av rene synsinntrykk. Likevel kan jeg nok ikke klage, når kroppen min så velvillig blir lett tent av fysisk berøring og kos, og selv frembringer kåthet og lyst hyppig nok til at min manglende evne til å hente inspirasjon fra det jeg ser ikke er et problem. Det er bare litt irriterende at jeg ikke får noe tenning av visuelle inntrykk, uansett hvor sexy mann eller kvinne jeg ser. Jeg kan konstatere at personer ser bra ut, men ingenting kribler noen steder av å se det, uansett. 😝

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Jeg tennes av å tenne mannen.

kan ta bind for øynene hans. Kysse han langs halsen, ørene, kroppen, ballene osv. tirre han til han bare blir så stiv og kåt at han bare ønsker sex, også vente litt før jeg gir etter. Jo mer jeg tirrer han jo bedre. Kan suge han til han nesten kommer, for å så begynne å slikke ballene elns fornå koble av, og så på igjen. 

Anonymkode: 4a6f0...fbf

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial

For meg så er det noe som gjerne endrer seg og er periodevis. Det som alltid går igjen er at han begjærer meg og viser det. Jeg tenner også veldig på å bli strøket og klappet litt på rumpa☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg tenner på deilig parfyme, armer, bred hals, smil, pene øyne, at han er bestemt og ikke er redd for å ta plass. At han er åpen om seksuelle lyster og ønsker. at han er åpen seksuelt, og er villig til å prøve ting, samt dele oss. Jeg elsker når han erter meg før han fingrer, og elsker å se/høre at han koser seg, eller vil ha noe. 

Jeg er veldig fri både som menneske, men også seksuelt, og mener det ikke er mulig å eie et annet menneske, og jeg synes folk burde gjøre akkurat slik dem ønsker, og ha så bra og fullt seksueltliv som mulig. jeg kunne godt vært i åpent forhold, eller hatt kanter, swingers,osv. men samboer er ikke komfortabel med det, og blir muligens aldri det :) vi har det fint seksuelt, men hadde jo vært gøy å prøve etter som tia går 😛 

Anonymkode: 6acfd...3f4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Elder Millennial
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Jeg tenner på deilig parfyme, armer, bred hals, smil, pene øyne, at han er bestemt og ikke er redd for å ta plass. At han er åpen om seksuelle lyster og ønsker. at han er åpen seksuelt, og er villig til å prøve ting, samt dele oss. Jeg elsker når han erter meg før han fingrer, og elsker å se/høre at han koser seg, eller vil ha noe. 

Jeg er veldig fri både som menneske, men også seksuelt, og mener det ikke er mulig å eie et annet menneske, og jeg synes folk burde gjøre akkurat slik dem ønsker, og ha så bra og fullt seksueltliv som mulig. jeg kunne godt vært i åpent forhold, eller hatt kanter, swingers,osv. men samboer er ikke komfortabel med det, og blir muligens aldri det :) vi har det fint seksuelt, men hadde jo vært gøy å prøve etter som tia går 😛 

Anonymkode: 6acfd...3f4

Åh ja, det glemte jeg helt, men god lukt ja🤩 det er innertier for meg også👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

bred hals

Haha merkelig nok er det mange damer som tenner på at jeg har en kraftig nakke. Har drevet boksing og da er det viktig med en sterk nakke for å absorbere slag mot hodet. Noen kaller den tyrenakken.😂

Anonymkode: e1bd7...69b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ABM skrev (5 timer siden):

Ikke at han forteller hva han vil gjøre med deg? Pleier jeg å gjøre..

Jo, absolutt det og. Og som det blir nevnt stryking og forspill, gjensidig pirring.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Kommer helt ann på hva som er inni jeansa. Om det er en 35+ år gammel brøddeigrumpe så er det mer avtennende. 19 år squatproof sprettrumpe yes please

Anonymkode: 36597...78e

Å jeg elsker hvite myke og breie brøddeigrumper.!! 🙈🤩..herlig!!..

Tynne solbrune er turnoff..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
ABM skrev (5 minutter siden):

Haha, du er så herlig. 😂 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Trøst
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Haha merkelig nok er det mange damer som tenner på at jeg har en kraftig nakke. Har drevet boksing og da er det viktig med en sterk nakke for å absorbere slag mot hodet. Noen kaller den tyrenakken.😂

Anonymkode: e1bd7...69b

For ikke å snakke om "boksearmer"... 😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
ABM skrev (4 minutter siden):

Det er det som er så fint; det er noe der for alles smak 😁 Kropp er ikke så viktig her heller, hvem som helst kan ordne seg en kropp som fyller dagens skjønnhetskriterier. Ikke så interessant.

Lange bein derimot, en bred brystkasse (trenger ikke å være trent), et sexy blikk, en flott dress, en bul under den, en som vet hva han skal si og gjøre, som er trygg på seg og seksualiteten sin, som selv er mer interessert i hvordan kvinnen er frigjort og gir seg selv hen, som nyter å tilfredsstille.. - det er hot 😁

Anonymkode: 8d0f6...3e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Det er det som er så fint; det er noe der for alles smak 😁 Kropp er ikke så viktig her heller, hvem som helst kan ordne seg en kropp som fyller dagens skjønnhetskriterier. Ikke så interessant.

Lange bein derimot, en bred brystkasse (trenger ikke å være trent), et sexy blikk, en flott dress, en bul under den, en som vet hva han skal si og gjøre, som er trygg på seg og seksualiteten sin, som selv er mer interessert i hvordan kvinnen er frigjort og gir seg selv hen, som nyter å tilfredsstille.. - det er hot 😁

Anonymkode: 8d0f6...3e8

Var mange bokser der..La meg tenke.🤔....check....check...check...check...ccheck..check..check....og check...🤩

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Blikket hans. Når det skifter fra mykt og godt og det tryggeste i verden til helt svart av begjær på sekunder. Uten videre tvil det beste jeg vet. Så kommer stemmen, hendene, hoftene hans, måten han kjærtegner munnen min på og forteller meg hva jeg kan gjøre med den... 

Anonymkode: 8fbb6...b86

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (40 minutter siden):

Blikket hans. Når det skifter fra mykt og godt og det tryggeste i verden til helt svart av begjær på sekunder. Uten videre tvil det beste jeg vet. Så kommer stemmen, hendene, hoftene hans, måten han kjærtegner munnen min på og forteller meg hva jeg kan gjøre med den... 

Anonymkode: 8fbb6...b86

Hva kan du gjøre med den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...