AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #21 Skrevet 1. januar 2022 Hummus toppet med avocado,soltørket tomat og rødløk. Bruker enten godt grovbrød penslet med god olivenolje eller panini Anonymkode: 7ef78...8db
Crema Skrevet 1. januar 2022 #22 Skrevet 1. januar 2022 Jeg syns den enkleste toasten er den beste, så for meg er det sennep pluss minst to gode oster. For eksempel gruyere, cheddar eller taleggio. Også majones smurt på utsiden av brødskivene, det funker enda bedre enn smør for å få toasten skikkelig gyllen og sprø!!!
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #23 Skrevet 1. januar 2022 Med sandwichgrill har du mulighet for lage mye mer fyldige toast enn med et vanlig toastjern, uten at ting med skvist flatt, så her er det bare å lete etter kreativiteten. Sjekk gjerne ut google for inspirasjon. En av mine favoritter er surdeigbrød eller focaccia med pesto, kylling (ala saltkylling som en annen la ut bilde av), tomat og fersk mozarella. Anonymkode: c046c...096 2
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #24 Skrevet 1. januar 2022 Sandwichgrill er gull! Jeg lager enten: ett lag grov sennep, salami eller annet salt kjøtt, cornichon kuttet i skiver, ost (helst eller og med masse smak som cheddar, parmesan osv) eller (rød) pesto, spekeskinke, brie og løk og litt vanlig gul ost. Anonymkode: 7e7ca...9f1 1
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 1. januar 2022 #25 Skrevet 1. januar 2022 Jeg liker best to loffeskiver, ketchup (helst heinz) på den ene, majones (helst hellmanns) på den andre. Ost, skinke og grillkrydder i midten. Stekes til all osten er smelta. Et godt tips er også å bruke pølsebrød eller burgerbrød i stedet for vanlig brød/loff! Veldig godt og dessuten god ressursutnyttelse dersom man har et par slike til overs.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #26 Skrevet 4. januar 2022 Spør sikkert dumt her nå men hvordan er det med bacon og toast varmet i toastjern? Blir den varmet nok i jernet eller bør jeg steke baconet først? Anonymkode: 95feb...b17
ValarMorghulis Skrevet 4. januar 2022 #27 Skrevet 4. januar 2022 Mitt "go to"-ostesmørbrød består av brød med kuraas sin chilidressing i bunn, skinke, ost, oregano og grillkrydder. Stekes i stekeovn til osten blir litt gylden (men ikke for sprø) 🤤 Dette lager jeg som regel et par ganger i uken, blir ikke lei. Kan ellers finne på å lage toast i stekepanne med avocado, mozzarella, pesto, og salatkylling, men det blir mer en sjelden gang som frokost i helgene. Er også tilhenger av en helt enkel variant med hvitløkssmør og norvegia eller gräddost i mikrobølgeovn.
AnonymBruker Skrevet 4. januar 2022 #28 Skrevet 4. januar 2022 Blåmuggost og tomat, kokt skinke, hvitost og sennep. Eller hva som måtte finnes i kjøleskapet. Anonymkode: 4b0c6...213
Amanlis Skrevet 4. januar 2022 #29 Skrevet 4. januar 2022 Ost, skinke, ketchup og oregano. Skal jeg kose meg bruker jeg brie, avokado og skinke 🤩
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå