AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #41 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 31.12.2021 den 23.02): Alt annet enn Skeidar. Anonymkode: 03f2d...ca9 Enig. Skeidar er på vei til å gå opp i sømmene, for sjette gang eller noe. De har for dårlige systemer på levering, kundeservice, timelister, ALT. De har ikke kontroll på noe, sjekker ikke referanser på de som ansettes, har 16-åringer ansatt som ikke vet oppned på noe, tenker BARE på bunnlinjen. Lykke til med å klage på noe, de har én ansatt til å håndtere reklamasjoner for en hel landsdel én dag i uken. Det tar månedsvis bare å nå vedkommende. Policy er uansett at det aldri er deres feil om noe går galt. Når noen slutter ansettes ingen nye fordi de skal spare penger. Det fører til overarbeida ansatte som gjør masse feil. Det er også policy å love 6-8 ukers leveringstid når alle vet at det er minst 12 uker. Hvis de sier 12 uker er det nemlig ingen som handler. Jeg har så mange syke historier om gjengen som driver Skeidar, dere aner ikke. Sammendraget er *inkompetanse*. Jeg kom meg ut og er glad for det. Anonymkode: 1491c...3f2
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #42 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Hæ? Anonymkode: 4630d...b09 Å ja Anonymkode: 2b841...502
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #43 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (18 timer siden): Ikea er kjent for masse skjeggkre. Nei takk, altså. Jeg kan godt vente i noen uker, null stress 🙂 Anonymkode: 2b841...502 For noe tullprat. ALLE møbelselgere får varene sine i pappkartonger fra utlandet med potensielle skjeggkre i. Den eneste forskjellen var at under en runde forespørsler og intervjuer med alle møbelbutikkene, var Ikea den eneste som INNRØMMET at ja, det kunne forekomme skjeggkre. De andre bare nektet og kunne ikke skjønne problemet. Selv om deres pappkartonger inneholder like mye skjeggkre. IKEA HAR IKKE MER SKJEGGKRE ENN ANDRE, og andre har det også! Anonymkode: 558e7...3de
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #44 Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): For noe tullprat. ALLE møbelselgere får varene sine i pappkartonger fra utlandet med potensielle skjeggkre i. Den eneste forskjellen var at under en runde forespørsler og intervjuer med alle møbelbutikkene, var Ikea den eneste som INNRØMMET at ja, det kunne forekomme skjeggkre. De andre bare nektet og kunne ikke skjønne problemet. Selv om deres pappkartonger inneholder like mye skjeggkre. IKEA HAR IKKE MER SKJEGGKRE ENN ANDRE, og andre har det også! Anonymkode: 558e7...3de Har du opplevd å få skjeggkre fra andre butikker? Anonymkode: 2b841...502
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå