AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Del Skrevet 31. desember 2021 🤔😀 Anonymkode: 2b841...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Del Skrevet 31. desember 2021 Møbelringen Anonymkode: 916c7...ed2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Møbelringen Anonymkode: 916c7...ed2 Hvorfor? 🙂 Anonymkode: 2b841...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Føsleguri Skrevet 31. desember 2021 #4 Del Skrevet 31. desember 2021 Jeg har alltid fått god service på Møbelringen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Hvorfor? 🙂 Anonymkode: 2b841...502 Fordi jeg er fornøyd med den. Anonymkode: 916c7...ed2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Del Skrevet 31. desember 2021 Kjøpte meg nettopp sofa fra Bohus. Selgeren gjorde en feil, og sendte med sofaen vi skulle ha- men speilvendt. Jeg er gravid, og måtte få med meg bærehjelp for å hente sofaen. Var ikke bare-bare å finne noen til å hjelpe å frakte den feile tilbake og få hentet den riktige tilbake. Bohus kunne sende lastebil for å hente sofaen- etter tre dager. Har ikke akkurat så stor leilighet at jeg har plass til en sofa stående… Jeg hadde også kvittet meg med den gamle sofaen, så måtte gå uten sofa i tre dager. Anonymkode: b8113...d7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Del Skrevet 31. desember 2021 Alt annet enn Skeidar. Anonymkode: 03f2d...ca9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Del Skrevet 31. desember 2021 Det er jo ikke selve senga som er poenget? Bortsett fra rent interiørmessig, da. Madrass er mye, mye viktigere. Anonymkode: f4ae1...575 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #9 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Alt annet enn Skeidar. Anonymkode: 03f2d...ca9 Dårlig service? Anonymkode: 2b841...502 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Del Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er jo ikke selve senga som er poenget? Bortsett fra rent interiørmessig, da. Madrass er mye, mye viktigere. Anonymkode: f4ae1...575 Jeg tenker også på service / levering / montering Anonymkode: 2b841...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #11 Del Skrevet 1. januar 2022 Noen andre? Anonymkode: 2b841...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #12 Del Skrevet 1. januar 2022 Jeg tenker at her vil du få ulike svar alt etter hvem som legger igjen en kommentar. Noens dårlige opplevelse av kvalitet på seng eller service er helt uavhengig av kjeden du velger å handle hos. Noen opplever dårlig service hos Skeidar og noen hos Møbelringen og Bohus. En butikk i kjeden kan være helt ulik samme butikk i samme kjede ett annet sted i landet. Oppsøk de alle sammen, og prøv sengene i den aktuelle prisklassen for deg, alle har fordeler og ulemper. Men vær obs på lokketilbud, en seng som markedsføres med 50% avslag hos en kjede trenger ikke være ett bedre tilbud enn 30% hos en annen. Sett deg inn i hvordan sengene er oppbygd og sammenlign de før du bestemmer deg. Anonymkode: 77598...644 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #13 Del Skrevet 1. januar 2022 Møbelringen Anonymkode: ca17f...07c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #14 Del Skrevet 1. januar 2022 Det spiller ingen rolle hvor du kjøper den, så lenge det er en Jensen 🤓 Anonymkode: a792b...dd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #15 Del Skrevet 1. januar 2022 Fornøyd med servicen på bohus! anbefaler dog en seng som ikke har for myke madrasser. Etter 1 år så har senga formet seg etter kroppene våre og i midten går det oppover på en måte? I tillegg fikk vi barn som umulig kunne ligge mellom oss fordi det ble en topp i midten og barnet kunne skli ned enten på min side eller far sin side… Liker mye bedre en stabil og litt hardere men behagelig madras. Så angrer på hele kjøpet.. Anonymkode: 88e24...b63 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #16 Del Skrevet 1. januar 2022 Bohus. Kjøpte 150- seng der i 2017, med ganske hardt overmadrass. I 2020, rett under 3 år senere, gikk noe i stykker i madrassen så jeg så spilene. Kontaktet kundeservice, sendte noen bilder, og fikk ny madrass uten problem Anonymkode: 44025...0d7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #17 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Det spiller ingen rolle hvor du kjøper den, så lenge det er en Jensen 🤓 Anonymkode: a792b...dd8 Hehe. Skjønte det nå 😁 Anonymkode: 2b841...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #18 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (28 minutter siden): Jeg tenker at her vil du få ulike svar alt etter hvem som legger igjen en kommentar. Noens dårlige opplevelse av kvalitet på seng eller service er helt uavhengig av kjeden du velger å handle hos. Noen opplever dårlig service hos Skeidar og noen hos Møbelringen og Bohus. En butikk i kjeden kan være helt ulik samme butikk i samme kjede ett annet sted i landet. Oppsøk de alle sammen, og prøv sengene i den aktuelle prisklassen for deg, alle har fordeler og ulemper. Men vær obs på lokketilbud, en seng som markedsføres med 50% avslag hos en kjede trenger ikke være ett bedre tilbud enn 30% hos en annen. Sett deg inn i hvordan sengene er oppbygd og sammenlign de før du bestemmer deg. Anonymkode: 77598...644 Tusen takk ☺️ Anonymkode: 2b841...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #19 Del Skrevet 1. januar 2022 Er det noen av butikkene som tilbyr gratis levering og montering ved kjøp av seng? Anonymkode: 2b841...502 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #20 Del Skrevet 1. januar 2022 Skeidar setter jeg ikke mine føtter i, har hatt for mange dårlige opplevelser der. Sist gang jeg var innom skulle jeg ha et teppe til 6000, men siden klokken var kvart på stengetid, GADD IKKE selgeren å finne frem teppet til meg. Hun måtte ta oppgjøret. I går var jeg innom Bohus fordi jeg skulle se på et par lenestoler. Igjen et kvarter før stengetid (det er visst en greie for meg å komme inn kvart på), og den unge fyren var utrolig behjelpelig hele veien. Han fant frem stoffprøver, slo av et par spøker, lånte ut stoffprøver til meg, og vi ønsket hverandre godt nytt år da jeg gikk ut av butikken to minutter før stengetid. Med en så hyggelig service legger jeg inn en bestilling hos Bohus på mandag. Møbelringen ligger litt i bakevja her i byen, så den butikken har jeg ikke vært i på et tiår... Anonymkode: a7342...da6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå