Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

rotet meg borti en mann, men har kjent på at dette ikke føles riktig og at vi ikke er rett match. Jeg har så lyst å avslutte, men dritten er at det går ikke. vi er godt voksne også. 40 og 43, men alikvel minner det meg om et fjortiss forhold hvor vi aldri gjør det ordentlig slutt . keg prøver stadig vekk, men han prater det vekk hver gang . neste dag er liksom alt bra igjen. Han er veldig drama og blir hysterisk når jeg sier jeg vil gjøre det slutt. det er hans første forhold og hans første brudd. så ja da er det drama. I kveld skulle han heldigvis være med familie, så jeg slapp å være med han. er alene i kveld. savner han ikke. han er en veldig sårbar type , og sier han blir ensom om jeg gjør det slutt. alikevel skal han ikke ha barn, skal ikke flytte fra sitt hus og kan ikke være med på ferie og turer.  Jeg ønsker ikke å såre han , men hvordan gjøre det slutt med en slik mann ? han står ofte på døra her. 

Anonymkode: b56e2...b27

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selvfølgelig GÅR det. Men han manipulerer deg. Du må innse at han manipulerer deg og erkjenne det i hjertet ditt at det er det som skjer, ikke la hodet og hjertet ditt kjempe mot hverandre. For å komme deg ut av manipulasjonen må du bryte ALL kontakt. Etter tre måneder tenker hjernen din mer rasjonelt og hjertet ditt er detoxet fra følelser og du vil innse så klart og tydelig at alt bare var manipulering og at det er godt du er kvitt han for godt. Men du må holde deg vekk minst tre måneder for å komme til det punktet hvor du føler at du vil fortsette å holde deg vekk fra han, i begynnelsen vil du føle "abstinenser" og ønske kontakt igjen og være usikker på om det var rett avgjørelse å bryte kontakt men det er kun pga manipuleringen hans har overtak på deg at du vil føle deg sånn i begynnelsen! 

Anonymkode: 50174...514

• Liker 3
Gjest Elder Millennial
Skrevet

Ikke legg noe i mellom, vær veldig tydelig på at det er slutt. Ikke si at du har lyst til å gjøre det slutt, du må bare bestemme det. 

Så må du holde deg unna han, kutte kontakten helt. Vær avvisende og utilgjengelig. Tror ikke du får snakket denne mannen til fornuft. 

Jo flere ganger dere gjør det halvveis slutt jo vanskeligere blir det for han å innse at det faktisk er slutt. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...