AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Idag skal jeg være i uke 11, har sitt hjerte slå i uke 8.. men nå har jeg hatt rosa og brun utflod i over en uke og bekymrer meg for at dette kan ver ein sa eller ma.. Er det noen som har solskinn historier?? Trenger å høre noe positivt nå på nyåret🥺 Anonymkode: 8ca21...23b
mingus Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Kan det være i sammenheng med sex? Det har skjedd her hver gang og jeg har vært redd det var spontanabort men ingen fare, så det trenger ikke være noe skumlere enn det. Håper du finner ut av det og får et godt nytt år med frisk baby Hvis ikke har jeg også lest at mange blør jo uten grunn gjennom svangerskapet og alt går bra.. Det er jo ikke haugevis av klumpete friskt blod slik du beskriver det heller og det er jo et godt tegn. Kan du ikke ringe UL for en ekstra sjekk etter helgen? Bedre å få det avkreftet enn å gå rundt og ha det sånn.. 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 ^ Krysser fingrene for at det ikke er noe galt🤞🏼❤️ Anonymkode: a87b5...343
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #4 Skrevet 1. januar 2022 mingus skrev (12 timer siden): Kan det være i sammenheng med sex? Det har skjedd her hver gang og jeg har vært redd det var spontanabort men ingen fare, så det trenger ikke være noe skumlere enn det. Håper du finner ut av det og får et godt nytt år med frisk baby Hvis ikke har jeg også lest at mange blør jo uten grunn gjennom svangerskapet og alt går bra.. Det er jo ikke haugevis av klumpete friskt blod slik du beskriver det heller og det er jo et godt tegn. Kan du ikke ringe UL for en ekstra sjekk etter helgen? Bedre å få det avkreftet enn å gå rundt og ha det sånn.. Veit ikke om det kan ha en sammenheng, vi hadde sex sist helg, så trur ikke det kan komma utflod i så lang tid etterpå? nei er ikke noe klumper og heller ikke store mengder, men i siste tiden har det vert mer brunt når jeg tørker meg.. skal til legen på tirsdag, så da skal jeg be om å få en ul litt tidligere enn det så var planlagt, vist ikke får jeg bestille priv for jeg orker ikke vente for er så redd.. men satser på at alt står bra til, men føler ikke det lengre.. Anonymkode: 8ca21...23b
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #5 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (12 timer siden): ^ Krysser fingrene for at det ikke er noe galt🤞🏼❤️ Anonymkode: a87b5...343 jaa satser virkelig på det vi og❤️ Anonymkode: 8ca21...23b
mingus Skrevet 1. januar 2022 #6 Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Veit ikke om det kan ha en sammenheng, vi hadde sex sist helg, så trur ikke det kan komma utflod i så lang tid etterpå? nei er ikke noe klumper og heller ikke store mengder, men i siste tiden har det vert mer brunt når jeg tørker meg.. skal til legen på tirsdag, så da skal jeg be om å få en ul litt tidligere enn det så var planlagt, vist ikke får jeg bestille priv for jeg orker ikke vente for er så redd.. men satser på at alt står bra til, men føler ikke det lengre.. Anonymkode: 8ca21...23b Ja nei, det seneste jeg har fått det der "gamle" blodet har vært 3-4 dager etterpå 😕 Men hør med legen du, og hvis det tar for lang tid å få hjelp der er det nok best å sjekke på privat UL. Skjønner følelsen, blod er jo det siste man vil se som gravid. Ringte føden i helga selv pga noe som bare var en rift, men jeg blødde jo rosa et halvt døgn så da tenker man det verste kanskje uansett hvor langt en er på vei.. Best å bare få det sjekket fort så du slipper å gå inn i det nye året med så mye stress ❤️
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå