Gå til innhold

Menn! Hva tenker dere om "sex-gave"?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nylig brutt opp med sekten jeg er oppvokst i, og all familie/venner.
Flyttet til en ny by, fått jobb, og funnet drømmemannen!😊

Vi har snakket litt om dette med sex i det siste. Han er en skikkelig gentleman, og han presser meg ikke på noe. 
Men jeg føler meg egentlig veldig klar.

Han har bursdag om noen dager, og jeg tenkte at det kanskje kunne være litt gøy å overraske han skikkelig.

Har kjøpt inn tykk gavetrå, og tenkte å ta dette over brystene og "nedentil". Som en pakke. 

Er dette bare gøy og tennene, eller too much? Hadde du blitt satt ut?

K22

Anonymkode: a55b6...e7a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bare gøy det, gjør det uhøytidelig og som noe morsomt og sexy

Anonymkode: 4085d...79c

Skrevet

Tenker forresten å stå klar når han kommer fra jobb den dagen.

TS

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Vi har snakket litt om dette med sex i det siste. Han er en skikkelig gentleman, og han presser meg ikke på noe. 

Han har bursdag om noen dager, og jeg tenkte at det kanskje kunne være litt gøy å overraske han skikkelig.

Har kjøpt inn tykk gavetrå, og tenkte å ta dette over brystene og "nedentil". Som en pakke. 

K22

Satt ut? Nei!! 🤩😂..bare herlig den ideen der!

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

K22

Ser ikke på sex som en gave , men som en selvfølge.

Anonymkode: 57226...342

• Liker 1
Skrevet

Jeg gjorde det der en gang og ble møtt med å bli dyttet bort og "slapp av, ikke nå!!!" så det gjør jeg aldri igjen. 

Tok det veldig personlig i lang tid men forstår jo nå at man kan ikke forvente at andre er klar for sex og har lyst når man selv har lyst. Han kom fra jobb og var sliten og i dårlig humør så jeg skjønner jo i ettertid at det ikke føltes greit å få presset sex på sex når man absolutt ikke er i modus for det. 

Jeg syns heller du bør snakke med han og heller sitte sammen gjennom kvelden og se om det bygger seg opp en seksuell stemning, og evn da gå å skifte antrekk og be han komme inn på rommet. Ikke å overraske han når han kommer hjem.. Sex er et stort ansvar menn og det er en kjip følelse om dama forventer bra sex og orgasme fra deg og man ikke er i humør overhode... 

Anonymkode: d0a7e...c42

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (44 minutter siden):

Jeg gjorde det der en gang og ble møtt med å bli dyttet bort og "slapp av, ikke nå!!!" så det gjør jeg aldri igjen. 

Tok det veldig personlig i lang tid men forstår jo nå at man kan ikke forvente at andre er klar for sex og har lyst når man selv har lyst. Han kom fra jobb og var sliten og i dårlig humør så jeg skjønner jo i ettertid at det ikke føltes greit å få presset sex på sex når man absolutt ikke er i modus for det. 

Jeg syns heller du bør snakke med han og heller sitte sammen gjennom kvelden og se om det bygger seg opp en seksuell stemning, og evn da gå å skifte antrekk og be han komme inn på rommet. Ikke å overraske han når han kommer hjem.. Sex er et stort ansvar menn og det er en kjip følelse om dama forventer bra sex og orgasme fra deg og man ikke er i humør overhode... 

Han har sagt flere ganger at han er klar når som helst. Han virker veldig interessert i å gjøre det, samtidig som han er flink til å ikke pushe. 

Også har han sagt at det er veldig spennende at jeg er jomfru. 

Så magefølelsen sier egentlig at han vil bli veldig overrasket i positiv forstand.

TS

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Det der hadde ALDRI skjedd her, alltid i modus for sex, om middagen svir seg, telefon ringer, alt annet kommer i annen rekke, SEX kommer først 

Anonymkode: 6263e...5ac

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Han har sagt flere ganger at han er klar når som helst. Han virker veldig interessert i å gjøre det, samtidig som han er flink til å ikke pushe. 

Også har han sagt at det er veldig spennende at jeg er jomfru. 

Så magefølelsen sier egentlig at han vil bli veldig overrasket i positiv forstand.

TS

Klar når som helst etter avtale ja. Det betyr ikke klar når som helst. Dessuten er det ekkelt at han tenner på at du er jomfru. Han fyren her vil bare ligge med en jomfru for å føle seg tøff og mann med makt, du kommer til å angre. Finn deg en kjæreste som liker deg for deg og ikke en pervo du har chattet med som vil pule deg fordi du er jomfru

• Liker 1
Skrevet

Han bruker deg 

Skrevet
AnonymBruker skrev (59 minutter siden):

Det der hadde ALDRI skjedd her, alltid i modus for sex, om middagen svir seg, telefon ringer, alt annet kommer i annen rekke, SEX kommer først 

Nesten da

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nesten da

Å med det menes, ungene kommer selvfølgelig først 

Gjest Paramount
Skrevet

Du vil helt sikkert framstå som uimotståelig og nydelig for han. Det aller viktigste er tanken som ligger bak, at du elsker han.

Skrevet

Sex som gave er aldri feil. Sex er generelt sett ikke feil i min bok, og jeg elsker når hun tar initiativ.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...