Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Del hvorfor du er alene i kveld. 

Anonymkode: d0d1f...a06

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alle vennene mine er på par-middager.

Jeg er såkalt enslig.

Anonymkode: 21466...322

• Liker 4
Skrevet

Ikke blitt invitert noen steder. Kjenner sånn generelt at venner holder seg til sine kontorer. Syk så har heller ikke orket å invitere noen. 

Anonymkode: 4a550...72a

• Liker 1
Skrevet

Vi har ikke venner å dra til.. 

Anonymkode: cc698...a24

• Liker 5
Skrevet

Er alene av mange grunner. Har ikke et nært forhold til familie. Har få venner. De vennene jeg har er med egen familie. Kjæresten gjorde det slutt lille julaften. 

Skulle gjerne ønske jeg kunne ferie med noen, bare det å føle seg velkommen et sted. 

Anonymkode: c51a0...219

• Liker 4
Skrevet

Jeg er alene. Men har prøvd å gjøre det beste ut av det. Jeg skal legge meg tidlig for jeg skal opp tidlig. Men jeg har vært nedi sentrum og sett på familie fyrverkeri. Det var så vakkert. Jeg kommer fra en liten plass og få se noe sånt var jo bare fantastisk. Spørs om det blir en årlig happening hvis det blir det samme neste år. Etterpå lagde jeg meg oksestek med tilbehør. Hjemmelaget tomtebrygg og nå har jeg vasket opp og lagd matpakke til i morgen så nå er det bare slæpp off til jeg skal legge meg.  Jeg er så lei tv, surfer heller på nettet. Like mye underholdning der. Så ja vært en fin kveld for min del. Diskutere på kg på godt og vondt.  knis. Godt nyttår da folkens. 

• Liker 10
Skrevet

Jeg befinner meg i utlandet. Helt greit for denne gang, har i alle fall KG og vodka :)

Anonymkode: b8944...8f5

• Liker 4
Skrevet

Fordi jeg orker ikke å bruke over to timer tur retur bak rattet for å feire med søster med familie eller tilbringe kvelden med bestevenninnen min sine ekstremt masete bonusunger!

Anonymkode: 12e43...1c6

• Liker 1
Gjest Ghostface
Skrevet

Jeg også er alene for kjenner ikke noen å være sammen med.

Skrevet

har ingen nærme familie som jeg egentlig ønsker å feire hos...       

Anonymkode: 9ccf8...f7f

• Liker 1
Skrevet

Familien er langt unna, så da ble det sånn i år også. Har blitt vant til det, så det går helt fint. Kjenner jo litt på et savn, men det kommer seg! Godt nyttår til dere alle sammen! :kghjerte:

Anonymkode: 45e0d...ecc

• Liker 4
Gjest Huldretusse
Skrevet

Fordi jeg bor alene, og synes det er helt greit å være alene på nyttårsaften 😊

Skrevet

Er vel ikke pr definisjon alene,men har vel egentlig aldri gjort noe stor greie ut av nyttårsaften, feiret med foreldre når jeg bodde hjemme.  Etter at jeg fikk barn har det egentlig blitt en bortimot vanlig dag, tror ikke jeg har vært våken kl 24.00 de siste 4 årene.  

Pr nå er vi på hytta, ungen ligger å skal sove. Er jeg som har ansvaret for han inatt så da er jeg vel iseng før kl 24 tenker jeg. 

Anonymkode: dfd5d...6f3

• Liker 2
Skrevet

Jeg takket nei til middag med svigers. 1 time kjøring hver vei, og jeg er utslitt etter jula… mannen dro da ❤️ ville bare sitte alene med en bok og reflektere over året som har vært, og hvordan jeg skal gjøre 2022 bedre ☺️

Anonymkode: b93a3...35d

• Liker 4
Skrevet

Er "alene" fordi jeg har lagt barna. Lagde en feiring for dem, og nå er det slutt. Føles jo litt stusselig. 

Anonymkode: 8d1eb...273

• Liker 2
Skrevet

Jeg ville ikke være med andre enn samboeren min i kveld. Vært nok hit og dit i jula, så denne dagen ville vi ha alene.

Spent på hvordan babyen vår vil oppleve natten.

Godt nyttår alle sammen!

Anonymkode: 689c6...a0a

• Liker 2
Skrevet

Alltid alene på nyttårsaften. Liker verken fyll, fest eller fyrverkeri. Håper hvert eneste år at det endelig skal komme forbud mot at vanlige folk kan drive med eksplosiver i fylla. Men her ligger tåken tjukk som graut, og jamen har folk holdt på med fyrverkeriet sitt i timevis allerede. Håper for en gangs skyld på en nyttårsaften uten skader, men det er vel mer fruktbart å tro på julenissen.

Anonymkode: 87cea...a10

• Liker 3
Skrevet

Fordi jeg har ingen å invitere og ingen om inviterer meg. Drit kjipt 🥺

• Liker 7
Skrevet

Familie og mesteparten av vennene mine bor langt unna. Jeg var riktignok invitert i et selskap i kveld, men har slitt med ryggen hele romjulen så jeg tenkte det var like greit å være hjemme så jeg kan veksle mellom å gå, sitte og ligge. Dessuten har vi den greia som kalles korona og ingen av dem jeg skulle feiret med er egentlig i "min kohort" så det virket ikke helt riktig av den grunn heller. 

Anonymkode: 428ef...59d

• Liker 1
Skrevet

Ble bedt til mine foreldre, men vi hadde pinnekjøtt der i går, og derfor vil jeg helst være alene i dag. Er trett med stor T etter jul, romjul og førjulstida og setter pris på å være alene. Før brukte jeg være hundebarnevakt i en hytte i skogen, eller ta de med på en lang biltur ut på landet. 

En venninne var innom i sted og tok en kopp kaffe, etterpå laget jeg en enkel middag og nå blir det netflix eller lese en bok på senga. 

Anonymkode: 09c9e...8a2

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...