AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Her sitter jeg da, prøver å gjøre det beste ut av situasjonen med god mat og drikke. Men jeg kjenner det stikker litt for hver rakett som smeller utenfor. Jeg har feiret noen ganger alene, det var tyngre da jeg var yngre da gråt jeg meg ofte i søvn. ville bare sende ❤️ Til alle som er alene (frivillig også) jeg gleder med til å dagen jeg har en familie og alltid noen å feire slike dager med. Selv om jeg er litt lei meg idag, så gleder meg til 2022 har mye positivt planlagt 🎉 Anonymkode: 18211...6db 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Hadde du bodd i nærheten av oss så hadde du vært hjertelig velkommen. Har selv sittet alene, men nå har jeg familie. Du er ikke alene. Anonymkode: b4833...3e4 3
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Hadde du bodd i nærheten av oss så hadde du vært hjertelig velkommen. Har selv sittet alene, men nå har jeg familie. Du er ikke alene. Anonymkode: b4833...3e4 ❤️ Anonymkode: 18211...6db
Gjest Handyhedmark Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Her sitter jeg da, prøver å gjøre det beste ut av situasjonen med god mat og drikke. Men jeg kjenner det stikker litt for hver rakett som smeller utenfor. Jeg har feiret noen ganger alene, det var tyngre da jeg var yngre da gråt jeg meg ofte i søvn. ville bare sende ❤️ Til alle som er alene (frivillig også) jeg gleder med til å dagen jeg har en familie og alltid noen å feire slike dager med. Selv om jeg er litt lei meg idag, så gleder meg til 2022 har mye positivt planlagt 🎉 Anonymkode: 18211...6db Klem 🥰
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 Jul og nyttår er overvurdert. Det er som alle andre dager i året. Samfunnet tvinger oss til å føle oss dårlig når vi må jobbe eller er alene akkurat den dagen. Men vi kan jo selv velge når og hvem vi vil være sammen med uansett dato! Husk det er bare en dato! Anonymkode: 2ffcb...49f 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Gode tanker til deg TS. Prøv å tenk at for hver eneste rakket som smeller så er det noen som tenker på deg Anonymkode: 9746c...001
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 Blir helt rørt, takk ❤️ Ts Anonymkode: 18211...6db 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Just now, AnonymBruker said: Blir helt rørt, takk ❤️ Ts Anonymkode: 18211...6db Og husk: Du er god nok Anonymkode: 9746c...001 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 Her sitter jeg og jeg og samboeren min skal heller ikke feire. Ikke spist noe god mat heller. Jeg er heldig som har en samboer, men jeg kjenner meg litt nedstemt selv. Føler vi burde gjort mer, men orker bare ikke. Så ikke alle er på fest med mange venner og kalkun. Anonymkode: d2022...73c
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 Jeg er også alene. Har vært det i åresvis. Men.. sånn er det. Ønsker deg alt godt i kveld og i det nye året!❤️🎊🎉😊🎀 Anonymkode: a56a7...554 2
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 Ønsker også alle dere en fin kveld og et 2022 som består av gode minner 💕 jeg har tent litt lys, og satt på seie på Netflix der er faktisk litt trøst at vi er flere i samme båt, selv om jeg skulle ønske det ikke var slik for noen.. av de jeg kjenner tar det for gitt at «alle» har noen å feire med, om det er 17 mai eller nyttår. Fint å se at flere byr seg selv om dere ikke er alene ❤️ Ts Anonymkode: 18211...6db
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Her sitter jeg da, prøver å gjøre det beste ut av situasjonen med god mat og drikke. Men jeg kjenner det stikker litt for hver rakett som smeller utenfor. Jeg har feiret noen ganger alene, det var tyngre da jeg var yngre da gråt jeg meg ofte i søvn. ville bare sende ❤️ Til alle som er alene (frivillig også) jeg gleder med til å dagen jeg har en familie og alltid noen å feire slike dager med. Selv om jeg er litt lei meg idag, så gleder meg til 2022 har mye positivt planlagt 🎉 Anonymkode: 18211...6db Sender deg en klem🤗 Du er ikke alene❤ Jeg er i samme situasjon som deg. Prøver å kose meg med mat og drikke og ikke la følelsene ta overhånd. Jeg håper virkelig også at dette er siste gang jeg sitter alene på nyttårsaften. Jeg har også vært litt lei meg i dag, men prøver å holde humøret oppe. Jeg håper virkelig også 2022 blir et bedre år for alle. Vi kan holde hverandre med selskap her utover kvelden🎆 Anonymkode: a590f...e58 1
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 Jeg er også alene. Har en 3-åring som ligger og sover, men er ensom. Sitter med et glass vin og hører på rakettene og prøver å roe en stressa hund. Det er trist å være ensom. Håper 2022 blir bedre for deg, og at du neste nyttårsaften sitter og skåler sammen med noen, TS ❤ Anonymkode: 4e019...e1f 1
Gjest Warrior Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 Tenker alltid på folk som sitter alene på sånne dager som dette❤️Skulle ønske alle hadde noen å feire med, og håper du får det i 2022. Håper du ts og alle som er alene koser deg/dere i kveld likevel Godt nyttår. Må 2022 bringe lykke til dere alle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå