Gå til innhold

Han "slubrer" på meg!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Ja, æsj!

Nå har dette bygget seg opp i meg over lengre tid og jeg har faktisk ubevisst begynt å snu hodet litt bort når han skal kysse meg før et samleie! (under forspill)

Blir alle mannfolk superslappe i leppemusklene når de er kåte?? Det føles som å bli kysset av en siklende, slapp gammel gubbe!.... Ikke særlig opphissende.....

Det er ekkelt å bli slubret på! :o Mannfolk, hold tunga og spyttet INNI kjeften under sex takk! :o

Sorry altså.. Måtte bare få dette ut på et vis :wink:

Noen flere som opplever dette?....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

Hei,

har opplevd det samme jeg og.Men jeg sa ifra da...så sa han:"gjør jeg det altså?"...Vet ikke hva jeg skal gjøre:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjenner meg litt igjen, men dette var for leeenge siden... ble lært opp av en moden kvinne en gang ;) Tror dem fleste gutter/menn der ute glemmer seg vekk, når dem skjønner hva som er på ferd å skje... Dem tenker kun på seg selv og hvor utrolig deilig dette føles...

Si til ham at du skal vise ham noe, og at han ikke skal gjøre noe som helst med tunga..... så lærer han!! (slik jeg lærte ihvertfall) husker det fortsatt, selv om det er 8 år siden ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ekkelt å bli slubret på! :o Mannfolk, hold tunga og spyttet INNI kjeften under sex takk...

Egentlig helt meningsløst å si det til andre mannfolke enn din egen. Si det til han da vel............. :blunke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...