Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

noen her som har vært på sinnemestringskurs? Ble dere bedre? Og blir man «straffet» på noe vis med å bli meldt automatisk til barnevernet eller slikt noe?

har lurt på å melde meg på pga det av og til koker over i forhold til samboer, men aldri med barnet tilstede (barnehage). Er redd det skal koke over med barnet tilstede en gang…

vil ta tak i problemet selv, men hører mange steder i samfunnet at man blir hivet på barnevernet når MAN SELV prøver å ta tak i det…og da viser innsikt i seg selv…

kom med erfaringer

Anonymkode: 2af2e...746

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Få noe  til å ringe anonymt

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Hei

noen her som har vært på sinnemestringskurs? Ble dere bedre? Og blir man «straffet» på noe vis med å bli meldt automatisk til barnevernet eller slikt noe?

har lurt på å melde meg på pga det av og til koker over i forhold til samboer, men aldri med barnet tilstede (barnehage). Er redd det skal koke over med barnet tilstede en gang…

vil ta tak i problemet selv, men hører mange steder i samfunnet at man blir hivet på barnevernet når MAN SELV prøver å ta tak i det…og da viser innsikt i seg selv…

kom med erfaringer

Og nei…er ikke sint på en voldelig måte i det hele tatt! Men har sett mange som utvikler sinnet om det ikke blir tatt hånd om, og vil ikke havne der selv….

eventuelt om der finnes andre tilbud da

blir ikke sint av at en gaffel fyker i gulvet osv liksom

kanskje sinnemestringskurs ikke er noe for meg da om jeg ikke er sint nok…men om det er noe annet for oss som synes vi likevel er for sinte 

Skrevet
Flintis skrev (2 minutter siden):

Anonymt?

Skrevet
Flintis skrev (3 minutter siden):

Snakker om å melde meg på KURS, ikke å melde meg selv til BARNEVERNET altså…

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og nei…er ikke sint på en voldelig måte i det hele tatt! Men har sett mange som utvikler sinnet om det ikke blir tatt hånd om, og vil ikke havne der selv….

eventuelt om der finnes andre tilbud da

blir ikke sint av at en gaffel fyker i gulvet osv liksom

kanskje sinnemestringskurs ikke er noe for meg da om jeg ikke er sint nok…men om det er noe annet for oss som synes vi likevel er for sinte 

Sint nok? Om du føler du har så mye sinne, er det bare bra du tar ansvar og gjør noe med det. Hvorfor er du redd for barnevernet? Vil du ikke at barna dine skal ha en trygg og god oppvekst uten sinte foreldre? 

Anonymkode: 581e5...801

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Anonymt?

Ja for å spørre om de har meldeplikt til barnevernet.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Sint nok? Om du føler du har så mye sinne, er det bare bra du tar ansvar og gjør noe med det. Hvorfor er du redd for barnevernet? Vil du ikke at barna dine skal ha en trygg og god oppvekst uten sinte foreldre? 

Anonymkode: 

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Anonymkode: 581e5...801

Det skjønner du nok. Troll på nyttårsaften hører jeg? Har ingenting med at man ikke vil det beste for barnet, men man trenger ikke gjøre ting verre enn det er. 
Dette var ett spørsmål, ikke «du burde meldes til barnevernet fordi du av og til koker over» angripende tråd. 

alle koker over til tider, men jeg er av typen som tar tak i slikt lenge, lenge før det i det hele tatt er ett problem. Så da er nok sinnemestringskurs feil for meg, da jeg ikke vet hvilken gruppe det er ment for. 
får heller ta kontakt med helsestasjonen. 

Da fikk KG trollene en tråd å angripe på selve nyttårsaften, værsegod👌👌 kanskje er jeg troll selv😉 eller kanskje jeg skriver for en venn pg ikke vil det skal svares på tanke med kjønn? Tenk litt på den…for dere angriper veldig hardt

nytt år, nye muligheter. Dere burde ha som nyttårsforsett «slutt å angrip, prøv heller å hjelpe» 

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Snakker om å melde meg på KURS, ikke å melde meg selv til BARNEVERNET altså…

Du skal selvfølgelig melde deg på kurs, men så sier de kanskje har du barn, så prater du videre i påmeldingen og så sender de melding. 

Får du noen til å ringe for deg som ikke har barn så unngår du dette. Da ringer ikke du og da blir det ikke noe kurs selvfølgelig.

Skrevet

Nei du blir ikke meldt til barnevernet av å gå på sinmemestringskurs. Kontakt Alternativ til Vold 

Anonymkode: d25ec...b0a

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...