Gjest Trolletrine Skrevet 16. oktober 2005 #1 Skrevet 16. oktober 2005 Her jeg bor er det nesten bare pensjonister med ALT for god tid,så vi har dugnader mange,mange ganger i året.Hos oss maler vi kumlokkene med sølvmaling,og koster løv når det stormer.Derfor har det nok hendt opptil flere ganger at jeg tilfeldigvis liksom ikke er hjemme de dagene.(Forøvrig har vi også frivillig dugnad nesten hver gang det er fint vær ). Er du en flittig sjel,eller er du ofte "bortreist" når det er dugnad?Og hvor ofte mener du at du kan være "bortreist" før folk har gjennomskuet deg? :grine2:
Gjest Aloha Skrevet 16. oktober 2005 #2 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har bodd i borettslaget litt over ett år, og enda ikke vært med på noen dugnad. Det vil si jeg hjalp til en halvtimes tid den ene gangen... Ganske uengasjert i sånt. Ellers er jeg litt unnskyldt da jeg ofte jobber lørdager, og det er jo som regel da dugnadene blir holdt.
Ciara Skrevet 16. oktober 2005 #3 Skrevet 16. oktober 2005 Jeg eller sambo er alltid med på dugnadene. Har ikke mye lyst, men føler det er vår plikt. Nå er det bare dugnad to ganger i året da, så det er ikke så ille.
Gjest Spacegirl Skrevet 16. oktober 2005 #4 Skrevet 16. oktober 2005 Her i bygda er det bare dugnad en gang i året, så vidt jeg har fått med meg. Da er det kirkegården som skal shines opp etter at snøen har forsvunnet. I fjor tenkte jeg å lure meg unna, men da kom det en hel gjeng med gamle damer på døra mi (jeg bor ca 3 meter fra kirkegården). I år var jeg med, og det var faktisk ganske koselig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå