AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg er sammen med en helt fantastisk mann og vi har det utrolig bra sammen. Det eneste problemet er sex, han vil gjerne ha sex flere ganger om dagen, men jeg synes det tar for lang tid! Han bruker som regel 45 min +++ på å komme og jeg synes sex har blitt et ork. Skulle ønske at vi av og til kunne hatt en kjapp en på 5 minutter, men men som regel ender det bestandig opp med over 1 time. Han omskjært, vet ikke om det kanskje spiller inn. Nå er det dessverre slik at vi bare har sex 1 gang i uka ca. Fordi jeg mistet lyst når jeg vet at det tar så lang tid. Noen råd? Anonymkode: 32cce...6c3 2
Østkantgutt1913 Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Hjelper nok å snakke med han om dette, ikke oss Lykke til 1
Hr. Aktiv Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er sammen med en helt fantastisk mann og vi har det utrolig bra sammen. Det eneste problemet er sex, han vil gjerne ha sex flere ganger om dagen, men jeg synes det tar for lang tid! Han bruker som regel 45 min +++ på å komme og jeg synes sex har blitt et ork. Skulle ønske at vi av og til kunne hatt en kjapp en på 5 minutter, men men som regel ender det bestandig opp med over 1 time. Han omskjært, vet ikke om det kanskje spiller inn. Nå er det dessverre slik at vi bare har sex 1 gang i uka ca. Fordi jeg mistet lyst når jeg vet at det tar så lang tid. Noen råd? Anonymkode: 32cce...6c3 Ja bytt partner. Han fortjener noen som liker ham og liker å gjøre ting sammen for begges skyld. 1
Gjest Smeltemann Skrevet 31. desember 2021 #5 Skrevet 31. desember 2021 Sier som de andre at du må snakke med han.
PITTY Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Du må jo ha null utbytte av dette. Kun et ork/tjeneste. Dette skal han strengt tatt ense og ha antenner for.. Ferdig snakka.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå