Gå til innhold

Kan dere gi F i å skyte opp raketter før klokka 18?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå ligger hundene mine og er vettskremte etter rakettoppskytinger i nabolaget… Hadde folk kunne tatt hensyn slik at vi dyreeiere kunne forberedt oss til å skjerme dyrene våre. Folk er så egoitiske. 

Privat oppskyting av raketter skulle etter min mening vært ulovlig. For å ikke snakke om alle som skader seg vært år pga rakettene…. Forbanna drit hele greiene.

Jaja, Godt Nyttår

Anonymkode: ebe05...003

• Liker 16
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå fyrte dem opp igjen..!

• Liker 2
Skrevet

Du får ringe politiet da!

men du burde jo også være klar over at mange begynner å skytte opp raketter tidligere enn tillatt, så du får skylde litt på deg selv og!

Anonymkode: 1a7a3...c16

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Du får ringe politiet da!

men du burde jo også være klar over at mange begynner å skytte opp raketter tidligere enn tillatt, så du får skylde litt på deg selv og!

Skylde på meg selv for at?

• Liker 15
Skrevet

Sånn er det hvert år. Finnes verre ting her i livet …

Anonymkode: 88d02...382

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Skylde på meg selv for at?

For at du ikke er bedre forberedt på å skjerme hunden din før kl 18.!

• Liker 8
Skrevet

Her har de også begynt. Det er ikke mulig å skjerme noen, ingen som vet når eller hvor det smeller neste gang. Åh, gleder meg til dette er over. 

Anonymkode: 17d50...3de

• Liker 4
Skrevet

Her har du som hundeeier sviktet.  Har 2 hunder jeg også men de er ikke redd raketter, det er forde jeg har lært de at smeller ikke er farlige.

Anonymkode: 27eba...bb6

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

For at du ikke er bedre forberedt på å skjerme hunden din før kl 18.!

Herregud

• Liker 10
Skrevet

🍿 nå begynner det. TS det er ikke slik at du ikke visste at denne dagen kommer (vanligvis hvert) år. Jeg har selv hunder, men de er i kjellerstua der de har vært i hele dag.

Sitte på KG og syte er iallefall kontraproduktivt.

Anonymkode: 36842...68c

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Herregud

🙄 herregud sjøl! Du har bare deg selv å skylde på! Du har visst om denne dagen i hele år og den kommer hvert eneste år, så det er ingen nyhet!

• Liker 2
Gjest laPistola
Skrevet

Når jeg hadde hund pleide jeg og ta henne med på hytta for og skjerme henne, men skvetter jo selv. Blir morsommere utover kvelden når folk blir dritings. I fjor var det en rakket som landet i et tre rett utenfor verandaen her, blir spennende og følge med i år. Fatter ikke at dette fortsatt er lov, av mange grunner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

🙄 herregud sjøl! Du har bare deg selv å skylde på! Du har visst om denne dagen i hele år og den kommer hvert eneste år, så det er ingen nyhet!

For at et hyggelig menneske du er da

• Liker 3
Skrevet

I Oslo har det smelt i hvertfall et par timer allerede.. mine to ligger og snorker i sofakroken. Ser litt spørrende på meg hvis det kommer veldig høye smeller nær huset. Jeg forholder meg rolig, sier de er flinke gutter og at de kan sove videre, så gjør de det! 

De er trent på dette, så dem er jeg ikke bekymret for. Det er verre med de ville dyrene som ikke har noen til å fortelle dem at det går bra. 

Hele rakettgreiene burde vært strengt forbudt, ikke bare regulert til et visst tidsrom som ingen forholder seg til.

Anonymkode: 6826a...b25

• Liker 8
Skrevet

Hunden jeg hadde før var redd raketter. Men et år kom vi oss rett og slett ikke ut av byen uansett hva jeg ville. Og ut og tisse måtte han jo.

Jeg tok han ut i god tid før kl 18, og akkurat da klarte noen i et hus like ved å smelle avgårde en jævlig en. Min reaksjon var å hylende banne dem opp og ned for at de ikke evnet å følge regler og ta litt hensyn. Ganske sikker på at de hørte meg. 

Det ble stille hos dem frem til etter kl 18, og sånn ble det i årene etter også.

Noen har bare ikke med seg vettet tror jeg. Men jeg var så forbanna at jeg var klar til å løpe opp til dem. Vi kan ikke holde hundene inne hele dagen

Skrevet

Har smelt de siste to ukene her jeg bor. Nå er den da 18.00, så kan ikke klage mer før klokken slår 02.00. Men vet det blir mer raketter den neste uken også 😕

Anonymkode: 53b8e...4a2

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Her har du som hundeeier sviktet.  Har 2 hunder jeg også men de er ikke redd raketter, det er forde jeg har lært de at smeller ikke er farlige.

Anonymkode: 27eba...bb6

👏 Dette skulle flere hundeeiere ha gjort! Jeg har sett flere ganger at hunder har vært med eierne sine ut og sett på raketter uten at de bryr seg om at de smeller. Noen hunder begynner til og med å logre fordi de synes det er gøy. 

Anonymkode: 3486b...b32

• Liker 4
Skrevet

Se der ja, "alt er din egen skyld" gjengen svikter aldri. :rolleyes:

• Liker 3
Gjest ChaseDurer
Skrevet

Faen som det smeller her nå, får helt noia

Skrevet

Det hadde vært artig om rakettene som ble skutt opp kom tilbake og antente boligen til idiotene som ikke kan vente. :)

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...