AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Jeg har coopmedlemskapet koblet opp til Cirkle K-appen og får 45 øre/l i medlemsfordel. Jeg er også obosmedlem og ser at de gir 38øre rabatt/l på betjente Cirkle K og best-stasjoner. Denne avtalen kan også legges inn i appen. Er det noen som vet om man man kombinere disse, eller om kun 1 av de gjelder om gangen? Har noen andre fordeler som jeg får kombinert (som obosrabatt og trumf på talkmoreabonnement), men enkelte tjenester vil bare ha én avtale om gangen. Anonymkode: 74437...d19
Gjest Blondie65 Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Selvfølgelig kan du ikke få begge deler. Men les nå gjerne betingelsene fremfor å høre på meg.
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Det er ikke nødvendigvis rett fram, da enkelte tjenester gir deg rabatter/bonus selv om betingelsen sier noe annet (som f.eks en haug av butikker på viatrumf) . Derfor lurer jeg på om noen har fått til å kombinere disse. Blondie65 skrev (21 minutter siden): Selvfølgelig kan du ikke få begge deler. Men les nå gjerne betingelsene fremfor å høre på meg. Anonymkode: 74437...d19
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå