AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Babyen vår lå på gulvet og lekte , plutselig løp 2åringen vår mot babyen og skulle til å hoppe rett på hodet hennes. Kona mi ropte "nei" så utrolig høyt at det skjærte i ørene mine. Jeg ble irritert og sa noe sånn som "må du hyle så jævlig høyt. Skjerp deg med det der ! Jeg får helt vondt i ørene mine. Ta deg sammen ". Jeg sa det vel på en litt sint måte. Uansett så gikk kona mi vekk fra meg uten å si noe , og da jeg kom sa hun at hun trengte litt tid for seg selv. Jeg prøvde å si at det gikk bra, men hun ville være litt for seg selv. Hun føler at jeg kjeftet på henne foran barna, og ikke snakket til henne ordentlig, og sier at jeg vistnok ydmyket henne foran barna. Jeg ble bare irritert siden jeg fikk vondt i hodet , og mener hun overdriver. Hvordan skal jeg få henne til å forstå det ? Anonymkode: 9c129...37a
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 Populært innlegg #2 Skrevet 31. desember 2021 Hu ble jo redd for at barnet skulle treffe babyen. Jeg hadde nok ropt nei jeg også. Og du kunne sagt det på en ordentlig måte. Anonymkode: 1a392...c19 106
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 Populært innlegg #3 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Babyen vår lå på gulvet og lekte , plutselig løp 2åringen vår mot babyen og skulle til å hoppe rett på hodet hennes. Kona mi ropte "nei" så utrolig høyt at det skjærte i ørene mine. Jeg ble irritert og sa noe sånn som "må du hyle så jævlig høyt. Skjerp deg med det der ! Jeg får helt vondt i ørene mine. Ta deg sammen ". Jeg sa det vel på en litt sint måte. Uansett så gikk kona mi vekk fra meg uten å si noe , og da jeg kom sa hun at hun trengte litt tid for seg selv. Jeg prøvde å si at det gikk bra, men hun ville være litt for seg selv. Hun føler at jeg kjeftet på henne foran barna, og ikke snakket til henne ordentlig, og sier at jeg vistnok ydmyket henne foran barna. Jeg ble bare irritert siden jeg fikk vondt i hodet , og mener hun overdriver. Hvordan skal jeg få henne til å forstå det ? Anonymkode: 9c129...37a Tipper hun fikk nok. Tipper dette ikke er første gangen og nå rant begeret over. Anonymkode: 6aa96...912 68
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #4 Skrevet 31. desember 2021 skjønner deg godt. Hater sånne kjerringer som roper for det minste. Innestemme lærte jeg om i barnehagen. Anonymkode: 42eca...30d 4
Populært innlegg AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 Populært innlegg #5 Skrevet 31. desember 2021 Du oppførte deg jo ganske respektløst, da. Ikke reagerte du på at toåringen var på vei til å skade babyen heller. Tenker du kan be henne om unnskyldning for at du oppførte deg som en dott. Gjerne mens barna hører det også. Anonymkode: 3759a...36e 74
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #6 Skrevet 31. desember 2021 Eh, skjønner kanskje at du skvatt litt eller fikk vondt i øra, men hva slags måte we du snakker du til kona di på? Herregud Anonymkode: 1f61a...80c 45
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 Dette er et kvinneforum, kvinnene her vil alltid ta parti med kona. Anonymkode: 4ece2...894 1
Hippogriff Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Hva hadde du tenkt å gjøre med situasjonen med barna da? Altså i tide til å unngå alvorlige skader på babyen? 28
absinthia Skrevet 31. desember 2021 #9 Skrevet 31. desember 2021 Ta det til deg, du lever bedre med et øyeblikks ubehag enn babyen din ville gjort av å bli hoppet på. 36
Kvalitet Skrevet 31. desember 2021 #10 Skrevet 31. desember 2021 For ei lang regle du kom med fordi hun kom med et enkelt (men tydeligvis høyt) nei… synes du var ufin og frekk. Det hadde blitt en sur stemning hos oss. 26
exictence Skrevet 31. desember 2021 #11 Skrevet 31. desember 2021 Ja, du ydmyker den andre ved å hisse deg opp og være sint. Kan godt forstå din reaksjon på hva du følte, men det kan du si i en rolig tone. 8
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #12 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Babyen vår lå på gulvet og lekte , plutselig løp 2åringen vår mot babyen og skulle til å hoppe rett på hodet hennes. Kona mi ropte "nei" så utrolig høyt at det skjærte i ørene mine. Jeg ble irritert og sa noe sånn som "må du hyle så jævlig høyt. Skjerp deg med det der ! Jeg får helt vondt i ørene mine. Ta deg sammen ". Jeg sa det vel på en litt sint måte. Uansett så gikk kona mi vekk fra meg uten å si noe , og da jeg kom sa hun at hun trengte litt tid for seg selv. Jeg prøvde å si at det gikk bra, men hun ville være litt for seg selv. Hun føler at jeg kjeftet på henne foran barna, og ikke snakket til henne ordentlig, og sier at jeg vistnok ydmyket henne foran barna. Jeg ble bare irritert siden jeg fikk vondt i hodet , og mener hun overdriver. Hvordan skal jeg få henne til å forstå det ? Anonymkode: 9c129...37a Hun skreik, du skreik, ferdig med det! Blanke ark i 2022🤣🤣🤣 Anonymkode: 80469...1b2 6
JentaFraHavet Skrevet 31. desember 2021 #13 Skrevet 31. desember 2021 Dette var et katastroferop for å forhindre en tragedie, og da blir denne latterlige kjønnskampen enkelte egler opp til sekundær. Slike utbrudd i krisesituasjoner kan forhindre tragiske utfall hvis det brukes sjelden, og kun ved reelle behov. Virker på kjæledyr også. Jeg forstår, isolert sett, at du TS reagerte som du gjorde, da jeg selv er svært lydømfintlig, men du skylder din kone en unnskyldning i barnas påhør. Gi henne en klem og få opp humøret på alle sammen. Ønsker dere et godt nytt år 29
GammelKaktus Skrevet 31. desember 2021 #14 Skrevet 31. desember 2021 Synes du oppførte deg som en idiot her, hun hylte jo ut for å beskytte babyen og så begynner du å kjefte. Å fy faen, at du fikk vondt i hodet er da bedre enn at babyen får vondt. Tenker den kona di har tålmodighet til tusen. 36
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #15 Skrevet 31. desember 2021 Ja, du snakket respektløst til henne. Hun ble redd og skrek og du bannet til henne og ba henne skjerpe seg? Hun reagerte jo helt naturlig. Selvfølgelig var det dumt at hun skrek høyt, men det går an å si ifra på en respektfull måte. Jeg hadde også blitt lei meg om mannen min snakket til meg på den måten. Anonymkode: 8a8e0...9ef 21
Gjest ti10 Skrevet 31. desember 2021 #16 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): skjønner deg godt. Hater sånne kjerringer som roper for det minste. Innestemme lærte jeg om i barnehagen. Anonymkode: 42eca...30d Ja, det funker jo veldig godt å hviske når man skal hindre en toåring fra å hoppe på hodet til en baby🙄
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #17 Skrevet 31. desember 2021 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Babyen vår lå på gulvet og lekte , plutselig løp 2åringen vår mot babyen og skulle til å hoppe rett på hodet hennes. Kona mi ropte "nei" så utrolig høyt at det skjærte i ørene mine. Jeg ble irritert og sa noe sånn som "må du hyle så jævlig høyt. Skjerp deg med det der ! Jeg får helt vondt i ørene mine. Ta deg sammen ". Jeg sa det vel på en litt sint måte. Uansett så gikk kona mi vekk fra meg uten å si noe , og da jeg kom sa hun at hun trengte litt tid for seg selv. Jeg prøvde å si at det gikk bra, men hun ville være litt for seg selv. Hun føler at jeg kjeftet på henne foran barna, og ikke snakket til henne ordentlig, og sier at jeg vistnok ydmyket henne foran barna. Jeg ble bare irritert siden jeg fikk vondt i hodet , og mener hun overdriver. Hvordan skal jeg få henne til å forstå det ? Anonymkode: 9c129...37a Når man blir redd for at en baby skal skades så er det en rimelig normal oppførsel. Anonymkode: f3c5c...528 17
Bacteria Skrevet 31. desember 2021 #18 Skrevet 31. desember 2021 JentaFraHavet skrev (12 minutter siden): Dette var et katastroferop for å forhindre en tragedie, og da blir denne latterlige kjønnskampen enkelte egler opp til sekundær. Slike utbrudd i krisesituasjoner kan forhindre tragiske utfall hvis det brukes sjelden, og kun ved reelle behov. Virker på kjæledyr også. Jeg forstår, isolert sett, at du TS reagerte som du gjorde, da jeg selv er svært lydømfintlig, men du skylder din kone en unnskyldning i barnas påhør. Gi henne en klem og få opp humøret på alle sammen. Ønsker dere et godt nytt år Enig. Konas roping forhindret potensiell alvorlig skade ev død på babyen. Du skulle heller vært takknemlig for reaksjonen hennes. Hvor var du forresten, når dette skjedde. Du bør be om unnskyldning. Hadde sagt det samme om kjønnene var bytta om. 19
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #19 Skrevet 31. desember 2021 Bacteria skrev (1 minutt siden): Enig. Konas roping forhindret potensiell alvorlig skade ev død på babyen. Du skulle heller vært takknemlig for reaksjonen hennes. Hvor var du forresten, når dette skjedde. Du bør be om unnskyldning. Hadde sagt det samme om kjønnene var bytta om. Jeg satt jo nesten rett ved, og hadde jo forhindret det uten at hun hadde behøvd å hyle. Ts. Anonymkode: 9c129...37a
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #20 Skrevet 31. desember 2021 Du var respektløs ja. Slik kan du ikke tillate deg å snakke til hun. Enda verre er det at det var foran barna ja. Anonymkode: f3803...530 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå