Gjest Warrior Skrevet 31. desember 2021 #1 Skrevet 31. desember 2021 Vil ønske dere alle ett riktig godt nytt år Må 2022 bli et perfekt år for dere. Hva håper du det nye året bringer? Jeg håper korona forsvinner (lov å drømme) i alle fall at det blir mye mindre smittespredning, tiltak osv i 2022 enn det har vært i 20/21. Så håper jeg på mindre angst/aggresjon. Mer lykke for meg selv og alle jeg er glad i, og at alle får et godt år. Mer ønsker jeg ikke. Håper alle får en fin nyttårsfeiring
Gjest ABM Skrevet 31. desember 2021 #2 Skrevet 31. desember 2021 Warrior skrev (1 minutt siden): Vil ønske dere alle ett riktig godt nytt år Må 2022 bli et perfekt år for dere. Hva håper du det nye året bringer? Jeg håper korona forsvinner (lov å drømme) i alle fall at det blir mye mindre smittespredning, tiltak osv i 2022 enn det har vært i 20/21. Så håper jeg på mindre angst/aggresjon. Mer lykke for meg selv og alle jeg er glad i, og at alle får et godt år. Mer ønsker jeg ikke. Håper alle får en fin nyttårsfeiring Og godt nyttår tilbake ...jeg håper alle ensomme og enslige her inne finner noen..
AnonymBruker Skrevet 31. desember 2021 #3 Skrevet 31. desember 2021 Godt nyttår alle sammen! 🎇🎇❤️ Anonymkode: 4c811...340
Frida Skrevet 31. desember 2021 #7 Skrevet 31. desember 2021 GODT NYTTÅR! Nyttårsønske: Korona forsvinner! 1
Peanut Skrevet 31. desember 2021 #8 Skrevet 31. desember 2021 Yay! Håper 🦠forsvinner ned i et 🕳 og blir der. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå