AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #61 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Jeg slenger Gucci i samme kategori som MK (da typisk de veskene med flashy logo), Guess og LV – tacky. Har hørt om Celine for øvrig ja. Som noen nevnte, stiftet i 1945 by Céline Vipiana. Michael Kors jobbet riktignok for Celine fra 1997-2004 som «creative director and women’s ready-to-wear designer.» Anonymkode: 40724...5ad Igjen føler jeg at mange dømmer merker nord og ned ene og alene på grunn av hva de har sett på influensere. Det blir som å uttale at man ikke liker HM, som følge av at man misliker en enkelt kolleksjon, eller stil, uten å se på resten av hva merket har å by på. Nå eier jeg ikke Gucci selv. Men synes for eksempel Disco bag er pen, og ganske tidløs, uten at det er min stil. Har faktisk vurdert både veske og sko med Horsebit logoen. Men som beskrevet tidligere - sitter langt inne å kjøpe noe nytt med mindre jeg vet det blir mye brukt, så av en eller annen grunn har Gucci alltid "tapt" når jeg tar det endelige valget. Jeg har forøvrig flere par av MK Pumps. Fantastisk kvalitet, tidløse, og behagelige. Anonymkode: e26b3...636 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #62 Del Skrevet 1. januar 2022 ABM skrev (22 timer siden): Imponer meg med intelligens og refleksjon...ikke pappas penger...turnoff som bare F.. Men om hun har tjent pengene selv da? Men om du er 18-19 år og dater jevnaldrende er kanskje ikke det så realistisk. Anonymkode: 564d7...78b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #63 Del Skrevet 1. januar 2022 Aldri hørt om det og jeg er ganske ung, så må nesten være blant eldre mennesker i så fall, men også da vil jeg tro at jeg hadde hørt om det. Anonymkode: a55c9...c76 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #64 Del Skrevet 1. januar 2022 6 hours ago, AnonymBruker said: Igjen føler jeg at mange dømmer merker nord og ned ene og alene på grunn av hva de har sett på influensere. Jeg har forøvrig flere par av MK Pumps. Fantastisk kvalitet, tidløse, og behagelige. Anonymkode: e26b3...636 Følger ikke med på influencere. Virker som de har bomull i toppen. Og jeg har flere par av Ferragamo og Fiorina. Utmerket kvalitet, behagelige og tidløse. Anonymkode: 40724...5ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #65 Del Skrevet 1. januar 2022 Nei Anonymkode: 6ec1a...572 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. januar 2022 #66 Del Skrevet 1. januar 2022 AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Aldri hørt om det og jeg er ganske ung, så må nesten være blant eldre mennesker i så fall, men også da vil jeg tro at jeg hadde hørt om det. Anonymkode: a55c9...c76 Eh.. det er veldig populært blant Jenners/Kardashians..? Dog mest under Phoebe Philo- Kanye West sin store inspirasjon. Anonymkode: 0f892...24e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #67 Del Skrevet 2. januar 2022 Dere som kommenterer at dere aldri har hørt om Celine, er dere egentlig opptatt av mote og vesker? Anonymkode: 6841d...de8 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #68 Del Skrevet 2. januar 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Dere som kommenterer at dere aldri har hørt om Celine, er dere egentlig opptatt av mote og vesker? Anonymkode: 6841d...de8 Jeg er egentlig overrasket. Trodde de fleste hadde hørt om. Jeg synes det popper opp i blader og på nett titt og ofte. Anonymkode: 40724...5ad 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #69 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Folk må da få bruke pengene sine på hva de vil? Er da ikke noe mer fornuftig å kjøpe en sykkel eller en klokke til 50000+ enn en veske? Anonymkode: 1ff20...d77 Supermosjonister kan faktisk ha behov for så dyr sykkel. Dyre klokker, derimot, er kun show off. Rolex er cirka like harry som Gucci eller Louis Vuitton. Anonymkode: 64cc2...f78 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #70 Del Skrevet 2. januar 2022 4 minutter siden, AnonymBruker said: Supermosjonister kan faktisk ha behov for så dyr sykkel. Dyre klokker, derimot, er kun show off. Rolex er cirka like harry som Gucci eller Louis Vuitton. Anonymkode: 64cc2...f78 Nei ingen har behov for sykkel til 50000, heller ikke klokker og vesker. Men skal man bare kjøpe det man har behov for? Hvis man har pengene hvorfor skal man ikke få lov til å bruke de på det man har lyst på uten å få et stempel på seg? Anonymkode: 1ff20...d77 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #71 Del Skrevet 2. januar 2022 ABM skrev (På 1.1.2022 den 1.34): Imponer meg med intelligens og refleksjon...ikke pappas penger...turnoff som bare F.. Hvorfor kan ikke en kvinne kjøpe Gucciveske med sine penger? Sikker på at det var pappa penger? Anonymkode: 53ee7...14e 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #72 Del Skrevet 2. januar 2022 ABM skrev (På 1.1.2022 den 1.34): Imponer meg med intelligens og refleksjon...ikke pappas penger...turnoff som bare F.. Vel, det kommer kanskje an på alderen på dama som bærer veska? En dame på 40+ som har tjent egne penger i alle år og har en god stilling, hun kan vel kjøpe akkurat den veska hun vil? Mens en ung jente uten jobb og ferdig utdannelse bør heller prioritere å nedbetale gjeld osv, ser den. Det handler om intelligens ja. Når det er sagt, så er Celine absolutt i toppsjiktet, det er mer «understated» enn Gucci og Chanel. En Chanel er vel det eneste merket som faktisk kan sies å være en investering som kan gi avkastning på sikt, om den er pent brukt. Tror likevel de aller fleste kjøper en dyr veske fordi de har forelsket seg i utseendet og kvaliteten og for å bruke den. Anonymkode: aab5f...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #73 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Jeg slenger Gucci i samme kategori som MK (da typisk de veskene med flashy logo), Guess og LV – tacky. Har hørt om Celine for øvrig ja. Som noen nevnte, stiftet i 1945 by Céline Vipiana. Michael Kors jobbet riktignok for Celine fra 1997-2004 som «creative director and women’s ready-to-wear designer.» Anonymkode: 40724...5ad AnonymBruker skrev (8 timer siden): Følger ikke med på influencere. Virker som de har bomull i toppen. Og jeg har flere par av Ferragamo og Fiorina. Utmerket kvalitet, behagelige og tidløse. Anonymkode: 40724...5ad Men nå var spørsmålet mitt om du mener for eksempel Gucci Horsebit 1955 i sort er tacky? Elle Jackie 1961 medium tote i hvitt skinn? Anonymkode: e26b3...636 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #74 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men nå var spørsmålet mitt om du mener for eksempel Gucci Horsebit 1955 i sort er tacky? Elle Jackie 1961 medium tote i hvitt skinn? Anonymkode: e26b3...636 Om du vil ha svar fra en annen, så synes jeg ikke disse er tacky nei. Begge er fine klassiske kvalitetsvesker. Jackie-typen var veldig mye i trendbildet på 2000-tallet, men ser at disse er på full fart tilbake. Så jeg vil tenke den er litt mer en trendveske, mens sort horsebit er etter mitt syn ennå mer klassisk. Anonymkode: aab5f...d2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #75 Del Skrevet 2. januar 2022 3 hours ago, AnonymBruker said: Men nå var spørsmålet mitt om du mener for eksempel Gucci Horsebit 1955 i sort er tacky? Elle Jackie 1961 medium tote i hvitt skinn? Anonymkode: e26b3...636 Jeg vil si så lenge man ikke ser logoen godt så kan de fleste vesker være fine. Anonymkode: 40724...5ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #76 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg vil si så lenge man ikke ser logoen godt så kan de fleste vesker være fine. Anonymkode: 40724...5ad Nå er ikke store logoer i utgangspunktet min stil. Med unntak av at jeg har litt LV GM til reise da det er utrolig praktisk og holdbart. Men jeg synes faktisk det kan være veldig stilig om man ellers har en stil som passer. Det blir egentlig først tacky når du kombinerer det med dårlig smak i klær, billig stil, større smykker, og så videre. Men som en del av en total som passer synes jeg logoer kan være stilig. I alle fall om du slenger på silikon og andelepper. Jeg kunne nok for eksempel kombinert en løsere sort buksedress, hvite sneakers heller sorte pumps avhengig av anledningen, og en Gucci logo canvas. Anonymkode: e26b3...636 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #77 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 11.02): Er det vanlig at brukte vesker øker i verdi? Uansett, noe av det viktigste man kan investere i, er sin egen helse, så en bra sykkel som blir brukt er som regel en god investering. Anonymkode: d9d67...739 Ja, brukte vesker kan øke i verdi. Det er mange andre måter å investere i helse på enn dyr sykkel. Jeg løper, trener styrke og yoga, og trenger bare gode joggesko et par ganger i året samt medlemskap på treningssenter. Bruker 7000-8000 kr på trening i året, og opp til 20 000 på en veske hvert 4-5 år. Anonymkode: 06ec2...1ed 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #78 Del Skrevet 2. januar 2022 AnonymBruker skrev (På 1.1.2022 den 16.37): Må det være enten/eller? Det er ikke sånn at en ikke kan handle etisk og miljøbevisst dersom en ikke bruker en formue på vesker signert av luksusdesignere. Noen har en så sort/hvitt tankegang at jeg blir overrasket over at voksne mennesker argumenterer på den måten. Og hva er poenget? Å vise fram en veske designet av en random person som sosiale medier-personer syns er så enestående… Anonymkode: 80773...165 Ja. Det virker som at fine vesker holder kvinneklyser på avstand. Anonymkode: e28bb...874 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. januar 2022 #79 Del Skrevet 2. januar 2022 Aldri hørt om... Anonymkode: a9b13...1b8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå